×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: تردد ۱.۳ میلیون خودرو در محورهای گیلان

  • کد نوشته: 66632
  • ۱۴۰۰-۰۱-۰۶
  • 69 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۷۲۳ هزار خودرو به استان و خروج ۵۷۶ هزار خودرو از گیلان طی ۱۳ روز در قالب طرح نوروزی خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی، با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: تردد ۱.۳ میلیون خودرو در محورهای گیلان
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود ۷۲۳ هزار خودرو به استان و خروج ۵۷۶ هزار خودرو از گیلان طی ۱۳ روز در قالب طرح نوروزی خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگویی، با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت ۵ فروردین شاهد تردد یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۴۳۴ خودرو بودیم.

    وی از ورود ۷۲۳ هزار و ۵۱۸ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین ۵۷۶ هزار و ۹۱۶ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان تردد ۳۰۵ هزار و ۷۲ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر – چابکسر نیز با میزان تردد ۲۱۳ هزار و ۸۹۰ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

    مرادی، همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۲۰۹ هزار و ۹۷۸ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت داشتند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66632

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *