×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان عنوان کرد: گیلان چهارمین استان پرتردد کشور/ تهران و مازندران بیشترین سهم را دارند

  • کد نوشته: 66991
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۱
  • 126 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی چهارمین استان پرتردد کشور بودیم، گفت: بیشترین سهم تردد در محورهای استان بعد از خودروهای پلاک بومی، متعلق به خودروهای استان های تهران، مازندران، البرز و قزوین است. به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان عنوان کرد: گیلان چهارمین استان پرتردد کشور/ تهران و مازندران بیشترین سهم را دارند
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی چهارمین استان پرتردد کشور بودیم، گفت: بیشترین سهم تردد در محورهای استان بعد از خودروهای پلاک بومی، متعلق به خودروهای استان های تهران، مازندران، البرز و قزوین است.

    به گزارش گیل و دیلم ،فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تردد بیش از دو میلیون و ۴۲۸ هزار دستگاه خودرو در راه های استان گیلان، گفت: این استان با متوسط تردد ساعتی ۶۲۰ وسیله نقلیه در ساعت چهارمین استان پرتردد کشور در طرح نوروزی سالجاری بوده است.

    وی افزود: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار استان در مدت یاد شده، یک میلیون و ۲۵۵ هزار و ۶۶۲ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شد که این تعداد ورودی خودرو در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۸۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از لحاظ تعداد خودروهای ورودی به استان در نوروز رتبه دهم کشور را داریم، گفت: بیشترین ورودی به استان گیلان مربوط به روز دوم فروردین ماه با تعداد ۷۳ هزار و ۹۴۹ وسیله نقلیه بوده است.

    مرادی، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین – رشت با میزان تردد ۵۳۰ هزار و ۴۷۶ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با میزان تردد ۳۹۵ هزار و ۲۲۰  وسیله نقلیه عنوان کرد و ادامه داد: در همین مدت یک میلیون و ۱۷۲ هزار و ۶۳۷ دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج شده است که نسبت به سال گذشته ۲۵۰ درصد افزایش در خروج از استان را شاهد بودیم.

    وی اضافه کرد: بیشترین میزان خروجی در طرح نوروزی امسال از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با میزان تردد ۴۱۳ هزار و ۴۹۹ دستگاه  وسیله نقلیه ثبت شده است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان تصریح کرد: در ایام نوروز محور آستانه اشرفیه – لاهیجان در مجموع رفت و برگشت متوسط تردد ساعتی ۳۱۱۲ وسیله نقلیه در ساعت، پرترددترین محور استان بوده است.

    وی بیشترین سهم تردد در محورهای استان را طی نوروز در محورهای استان بعد از خودروهای پلاک بومی متعلق به خودروهای استان های تهران، مازندران، البرز و قزوین عنوان کرد و یادآور شد: طی این مدت به ۷۰۸۲ تماس برقرار شده با سامانه ۱۴۱ استان برای اطلاع از وضعیت راه ها و یا ثبت شکایات پاسخ داده شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66991

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *