×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: قرارداد نیروهای شرکتی راهداری موقتی و فصلی است

  • کد نوشته: 17497
  • ۱۳۹۶-۰۴-۱۱
  • 89 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: همه افرادی که توسط شرکت های پیمانکاری جذب می شوند، از ابتدای امر نسبت به موقتی و حجمی بودن قرارداد خود مطلع هستند. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مهندس نازک کار با اشاره به پخش مطالبی در رسانه های ارتباط جمعی و نیز فضای […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان: قرارداد نیروهای شرکتی راهداری موقتی و فصلی است
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: همه افرادی که توسط شرکت های پیمانکاری جذب می شوند، از ابتدای امر نسبت به موقتی و حجمی بودن قرارداد خود مطلع هستند.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»مهندس نازک کار با اشاره به پخش مطالبی در رسانه های ارتباط جمعی و نیز فضای مجازی مبنی بر اخراج نیروهای شرکتی راهداری، اظهار کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان جهت اجرای برخی امور راهداری موقت و فصلی خود اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت های پیمانکاری می کند.

    وی با بیان اینکه شرکت های مذکور به اقتضای موضوع، مدت و حجم عملیات مورد درخواست نسبت به انعقاد قرارداد با کارگران مورد بحث به صورت موقت و فصلی اقدام می کنند، تصریح کرد: پس از اتمام پروژه با برنامه کاری تعریف شده، مدت قرارداد این نیروها نیز طبق روال و متن قرارداد منعقده پایان می پذیرد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به جریان داشتن این امر در سنوات گذشته و پیش از ادغام اداره کل حمل و نقل و پایانه ها با معاونت راهداری اداره کل راه و شهرسازی، گفت: پایان قرارداد نیروها موضوعی خارج از عرف نیست و لذا همه افرادی که از این طریق توسط شرکت های پیمانکاری جذب می شوند، از ابتدای امر هم نسبت به موقتی و حجمی بودن قرارداد خود مطلع می باشند/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=17497

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *