×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: محور لاهیجان – آستانه اشرفیه؛ پرترددترین جاده گیلان

  • کد نوشته: 36721
  • ۱۳۹۷-۰۷-۰۵
  • 90 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: محور لاهیجان – آستانه اشرفیه با تردد ۷ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۴۴۸ دستگاه خودرو پرترددترین جاده گیلان در نیمه نخست امسال بود. به گزارش گیل و دیلم، محمدرضا نازک کار با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰ میلیون و ۱۳۱ هزار […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خبر داد: محور لاهیجان – آستانه اشرفیه؛ پرترددترین جاده گیلان
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: محور لاهیجان – آستانه اشرفیه با تردد ۷ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۴۴۸ دستگاه خودرو پرترددترین جاده گیلان در نیمه نخست امسال بود.

    به گزارش گیل و دیلم، محمدرضا نازک کار با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال ۱۰ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۶۰۱ دستگاه خودرو وارد استان شده اند، اظهار کرد: ۱۱ میلیون و ۵۰ هزار و ۵۸۸ دستگاه خودرو نیز از استان خارج شدند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان افزود: محورهای لاهیجان – آستانه اشرفیه با ۷ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۴۴۸ دستگاه، لاهیجان – لنگرود با ۷ میلیون و ۱۹۱ هزار و ۴۶۵ خودرو و آستانه اشرفیه – لاهیجان با ۷ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۹۸۰ دستگاه به ترتیب پرترددترین جاده های گیلان در نیمه نخست امسال بود.

    وی از ثبت تردد خودروها توسط ۴۲ دستگاه ترددشمار در ۸۴ باند رفت و برگشت جاده های استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در مدت مذکور گیلان با میانگین تردد ۶۴۶ خودرو پنجمین استان پرتردد کشور بود.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=36721

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *