×

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان : همه راه های گیلان باز است

  • کد نوشته: 65900
  • ۱۳۹۹-۱۲-۰۷
  • 55 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: همه راه های اصلی و فرعی استان باز است. به گزارش گیل و دیلم ، با آغاز فعالیت سامانه سرد و برفی، از صبح دیروز بارش برف و باران به صورت پراکنده، چترش را بر سر مناطق مختلف گیلان گشود اما همه مسیرها باز است. بر […]

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان : همه راه های گیلان باز است
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: همه راه های اصلی و فرعی استان باز است.

    به گزارش گیل و دیلم ، با آغاز فعالیت سامانه سرد و برفی، از صبح دیروز بارش برف و باران به صورت پراکنده، چترش را بر سر مناطق مختلف گیلان گشود اما همه مسیرها باز است.

    بر اساس گزارش خبرنگاران ما از شهرستان ها برف، مناطقی از آستارا، تالش، ماسال، سیاهکل و املش را سفید پوش کرد و سوغاتی این سامانه برای دیگر مناطق استان باران و مخلوط برف و باران بود.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: همه مسیرهای گیلان باز است و در محورهای اردبیل به آستارا و همه مسیرهای کوهستانی سیاهکل و املش تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

    فریبرز مرادی با بیان اینکه از ۳ روز پیش با اعلام پیش بینی هواشناسی تجهیزات و نیروهای راهداری در حالت آماده باش هستند گفت: ۵۴۵ راهدار با ۳۵۱ ماشین آلات برف روب در محورهای برفگیر گیلان آماده خدمات رسانی هستند و از دیروز مسیرهای استان به ویژه در مناطق کوهستانی را برف روبی کرده اند و باز نگه داشته اند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=65900

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *