×

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر آزادراه قزوین – رشت

  • کد نوشته: 18512
  • ۱۳۹۶-۰۵-۰۲
  • 68 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در مسیر آزادراه قزوین – رشت در محدوده امامزاده هاشم شهرستان رشت به مدت دو هفته، تردد وسائل نقلیه با محدودیت ترافیکی همراه خواهد بود. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس محمدرضا نازک کار اظهار کرد: در مسیر آزادراه قزوین – رشت در […]

    مدیرکل راهداری گیلان خبر داد: اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر آزادراه قزوین – رشت
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: در مسیر آزادراه قزوین – رشت در محدوده امامزاده هاشم شهرستان رشت به مدت دو هفته، تردد وسائل نقلیه با محدودیت ترافیکی همراه خواهد بود.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس محمدرضا نازک کار اظهار کرد: در مسیر آزادراه قزوین – رشت در محدوده امامزاده هاشم شهرستان رشت به مدت دو هفته از تاریخ ۳۱ تیر لغایت ۱۶ مرداد به منظور عملیات بهینه سازی و کالیبراسیون سامانه «WIM»، تردد وسائل نقلیه با محدودیت ترافیکی همراه خواهد بود.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان اضافه کرد: در روزهای شنبه از ساعت ۱۲ الی ۲۱، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۶ الی ۲۱، روزهای چهارشنبه از ساعت ۶ الی ۱۲ و روزهای پنجشنبه و جمعه و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه عملیات کارگاه جاده ای تعطیل می باشد.

    وی با بیان اینکه عملیات مذکور به صورت لاین به لاین بوده و عبور و مرور از لاین مجاور انجام می شود، گفت: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها و شماره تلفن ۳۳۳۱۱۱۱۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان به طور شبانه روزی آماده اطلاع رسانی از وضعیت راه های استان می باشد/ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=18512

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *