×

مدیرکل راهداری گیلان خبر داد: تردد بالغ بر ۲۴ میلیون وسیله نقلیه در طرح نوروزی گیلان

  • کد نوشته: 14475
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۵
  • 70 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، ۲۴ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۱۱ وسیله نقلیه در استان تردد داشته است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس محمدرضا نازک کار با اشاره به آخرین وضعیت تردد در طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۵ لغایت ۱۴ […]

    مدیرکل راهداری گیلان خبر داد:  تردد بالغ بر ۲۴ میلیون وسیله نقلیه در طرح نوروزی گیلان
  • مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون، ۲۴ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۱۱ وسیله نقلیه در استان تردد داشته است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مهندس محمدرضا نازک کار با اشاره به آخرین وضعیت تردد در طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۵ لغایت ۱۴ فروردین ۹۶، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۳۷ دستگاه ترددشمار استان گیلان از ابتدای طرح تاکنون ۲۴ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۱۱ وسیله نقلیه در استان تردد داشته است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه محور آستانه اشرفیه – لاهیجان با ۷۸۱ هزار و ۴۵۹ وسیله نقلیه پرترددترین محور استان از نظر میزان تردد بوده است، افزود: همچنین از نظر آمار ورودی و خروج استان در این مدت تعداد یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۶۶ وسیله نقلیه وارد استان و یک میلیون و ۲۱۵ هزار و ۱۵۱ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

    وی از رشد ۲۳ درصدی ورود به استان و رشد ۱۳ درصدی خروج در مقایسه با سال گذشته خبر داد و تصریح کرد:بیشترین میزان ورودی از طریق محور آزادراه قزوین – لوشان با میزان تردد ۵۵۲ هزار و ۴۶۹ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با میزان تردد ۴۸۹ هزار و ۲۱۱ وسیله نقلیه بوده است.

    این مقام مسئول متوسط سرعت وسائل نقلیه در ساعت اوج را ۷۳ کیلومتر بر ساعت دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح، استان گیلان از نظر نرخ جریان تردد با تعداد ۷۲۷ وسیله نقلیه پنجمین استان و از نظر تعداد تردد ورود/خروج با تعداد ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار و ۲۱۷ وسیله نقلیه چهارمین استان پرتردد کشور بوده است.

    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14475

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *