×

مدیرکل راهداری گیلان: کلیه محورها باز است/ مردم از تردد در محورهای برفگیر خودداری کنند

  • کد نوشته: 54332
  • ۱۳۹۸-۱۱-۲۰
  • 140 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راهداری گیلان از آمادگی اکیپ های راهداری در استان به دنبال بارش برف خبر داد و گفت: در حال حاضر کلیه محورهای استان باز بوده و انسداد ناشی از بارش برف نداریم. به گزارش گیل و دیلم ،محمدرضا نازک کار در گفت وگویی، با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای بارش برف سنگین در استان، اظهار کرد: […]

    مدیرکل راهداری گیلان: کلیه محورها باز است/ مردم از تردد در محورهای برفگیر خودداری کنند
  • مدیرکل راهداری گیلان از آمادگی اکیپ های راهداری در استان به دنبال بارش برف خبر داد و گفت: در حال حاضر کلیه محورهای استان باز بوده و انسداد ناشی از بارش برف نداریم.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمدرضا نازک کار در گفت وگویی، با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده برای بارش برف سنگین در استان، اظهار کرد: ۵۱۷ نیروی راهداری در قالب ۵۳ اکیپ‌ راهداری در ۲۰ راهدارخانه ثابت و هشت راهدارخانه سیار و سطح محورهای استان مستقر و آماده مقابله با هرگونه بارش برف پیش رو هستند.

    وی به تجهیزات و ماشین آلات راهداری استان اشاره کرد و افزود: ۳۲۱ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در استان آماده اجرای عملیات راهداری اضطراری هستند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان تصریح کرد: شن و نمک لازم برای بازگشایی جاده ها تامین شده و اکیپ های راهداری استان در صورت بارش سنگین برف باز نگه داشتن محورهای استان با اولویت محورهای اصلی و شریانی را در دستور کار قرار خواهند داد.

    نازک کار با یبان اینکه در حال حاضر کلیه محورهای استان باز بوده و انسداد ناشی از بارش برف نداریم، متذکر شد: تنها محور پونل – خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود است.

    این مقام مسئول سپس از عموم مردم خواست در ایام بارش برف حتی الامکان از تردد غیر ضروری در محورها خودداری کنند تا اکیپ های راهداری بتوانند بدون وقفه و مستمر نسبت به برفروبی محورها اقدام و مانع بروز انسداد در محورها شوند.

    وی از مردم خواست در صورتی که مجبور به تردد در محورهای استان در ایام بارش های پیش رو هستند حتما ضمن داشتن تجهیزات ایمنی ضروری، آخرین وضعیت راه ها را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ جویا شوند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=54332

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *