×

مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛ توقف عملیات یک معدن بدون مجوز در گیلان

  • کد نوشته: 80746
  • ۱۴۰۱-۰۶-۰۱
  • 67 بازدید
  • ۰
  • با دستور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان ؛ عملیات معدنی که به بهانه تعریض و پیچ بری جاده انجام می شد، متوقف شد. به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی صمت گیلان؛ تیمور پور حیدری در بازدید سرزده از معادن رستم آباد و رودبار ضمن برخورد قانونی با عملیات معدنی فاقد […]

    مدیرکل صمت گیلان خبر داد؛ توقف عملیات یک معدن بدون مجوز در گیلان
  • با دستور مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان ؛ عملیات معدنی که به بهانه تعریض و پیچ بری جاده انجام می شد، متوقف شد.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی صمت گیلان؛ تیمور پور حیدری در بازدید سرزده از معادن رستم آباد و رودبار ضمن برخورد قانونی با عملیات معدنی فاقد مجوز گفت: اجازه نخواهیم داد به اسم پیچ بری و تعریض جاده ای بر انفال دولت و مردم تعرض شود.

    وی اضافه کرد: فعالیت های معدنی تحت هر عنوانی باید قانونمند و در چارچوب موازین مربوطه باشد.

    پور حیدری در این بازدید که با حضور پرسنل نیروی انتظامی از ادامه این فعالیت بدون مجوز این معدن جلوگیری کرد، اظهار داشت: با هرگونه فعالیت معدنی بدون مجوز که قوانین معادن در آن اجرا نمی شود و در نتیجه آن مسئول فنی معدن در آن حضور ندارد برخورد قانونی خواهد شد.

    وی تاکید کرد: در فعالیت‌های معدنی تحت عنوان پیچ بری حتما باید کارشناسان ناظر راهداری و نظام مهندسی معدن در محل فعالیت تا اتمام کار به منظور رعایت اصول فنی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی در محل حضور داشته باشند.

    به گزارش ایرنا، مدیرکل صمت گیلان در مسیر بازدید خود از چند معدن شن و ماسه، واریزه کوهی، سنگ لاشه و کارگاه دانه بندی و فرآوری شن ماسه به اتفاق و مدیران و کارشناسان حوزه معدن با تخلف عملیات معدنی در مجاورت جاده مواجه و دستور توقف عملیات معدنی را صادر کرد.

    بر اساس آخرین آمار ارائه شده، گیلان دارای ۴۰ معدن فعال است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80746

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *