×

مدیرکل صمت گیلان خبر داد: راه اندازی ۱۵ واحد صنعتی گیلان در هفته دولت

  • کد نوشته: 80693
  • ۱۴۰۱-۰۵-۳۱
  • 68 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۱۵ واحد صنعتی در استان گیلان راه اندازی خواهد شد. به گزارش گیل و دیلم ،تیمور پورحیدری در جمع خبرنگاران از تکمیل و راه اندازی برخی از طرح های صنعتی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: ۱۵ واحد صنعتی جدید و […]

    مدیرکل صمت گیلان خبر داد: راه اندازی ۱۵ واحد صنعتی گیلان در هفته دولت
  • مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: همزمان با آغاز هفته دولت ۱۵ واحد صنعتی در استان گیلان راه اندازی خواهد شد.

    به گزارش گیل و دیلم ،تیمور پورحیدری در جمع خبرنگاران از تکمیل و راه اندازی برخی از طرح های صنعتی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: ۱۵ واحد صنعتی جدید و طرح توسعه به مناسبت هفته دولت افتتاح و راه اندازی می شود.

    وی اضافه کرد: این واحدها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۸۰۹ میلیارد تومان در دو بخش ارزی و ریالی به مرحله تولید رسیده اند.

    پورحیدری میزان اشتغال ایجاد شده مستقیم در این واحدها را بیش از ۳۹۲ نفر برشمرد و تشریح کرد: عمده تولیدات این واحدهای صنعتی در حوزه صنایع دارویی، شیمیایی، صنایع غذایی، فلزی و تزیینات خودرویی است.

    مدیرکل صمت گیلان همچنین از برپایی نمایشگاه ارائه خدمات و عملکرد دولت سیزدهم در حوزه تولید و تجارت گیلان در مرکز شهر رشت خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بخشی از عملکرد یکساله این اداره کل در حوزه های مختلف و میزان حمایت از بخش کسب و کار در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

    پورحیدری گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون ۶۲ واحد صنعتی جدید و طرح توسعه با اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر در بخش صنعت شروع به فعالیت کرده اند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80693

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *