×

مدیرکل منابع طبیعی گیلان خبر داد: پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه های آبخیزداری گیلان

  • کد نوشته: 53265
  • ۱۳۹۸-۱۰-۱۴
  • 181 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل منابع طبیعی گیلان از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه های آبخیزداری گیلان خبر داد و گفت: تنها ۳۵ درصد اعتبارات ملی امسال تخصیص یافته و در صورت تخصیص اعتبارات بیشتر پیشرفت بیشتری خواهیم داشت. به گزارش گیل و دیلم ،محسن یوسف پور امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه […]

    مدیرکل منابع طبیعی گیلان خبر داد: پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه های آبخیزداری گیلان
  • مدیرکل منابع طبیعی گیلان از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی پروژه های آبخیزداری گیلان خبر داد و گفت: تنها ۳۵ درصد اعتبارات ملی امسال تخصیص یافته و در صورت تخصیص اعتبارات بیشتر پیشرفت بیشتری خواهیم داشت.

    به گزارش گیل و دیلم ،محسن یوسف پور امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان که در استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه از محل اعتبارات ملی در چهار محور پروژه تعریف کردیم، گفت: آبخیزداری، جنگل، مرتع و تملک اراضی جزو پروژه های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان در سال ۹۸ است.

    وی ادامه داد: امسال ۳۶.۵ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های منابع طبیعی استان تخصیص یافته است که عمده آن از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حوزه آبخیزداری است.

    مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به تخصیص اعتبار ۲۹.۵ میلیارد تومانی صندوق توسعه ملی، افزود: تاکنون ۳۵ درصد این اعتبار تخصیص یافته که معادل ۱۰ میلیارد تومان است و ۸۱ درصد پیشرفت در پروژه های آبخیزداری داریم.

    یوسف پور با بیان اینکه پروژه های آبخیزداری در بالادست از وقوع سیل جلوگیری می کند، متذکر شد: گیلان جزو استان های سیل خیز کشور است، اما در سیلاب بهار ۹۸ دچار حادثه نشدیم که نشان دهنده اهمیت اجرای پروزه های آبخیزداری است.

    وی با اشاره به تخصیص اعتبار هفت میلیارد تومانی از محل درآمدهای عمومی طی امسال، خاطرنشان کرد: این اعتبارات در حوزه جنگل، مرتع و ساماندهی اراضی(کاداستر) هزینه می شود که تاکنون ۴۳ درصد تخصیص در بخش جنگل، پنج درصد تخصیص در بخش مرتع و ۳۰ درصد تخصیص در بخش کاداستر داشتیم.

    مدیرکل منابع طبیعی گیلان یکی از مشکلات اعتباری این دستگاه را در حوزه تامین سوخت خودروهای گشت زنی دانست و یادآور شد: برای جلوگیری از قاچاق چوب آلات جنگلی و مقابله با تصرف اراضی ملی نیاز به گشت زنی های ۲۴ ساعته در عرصه ها داریم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=53265

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *