×

مدیرکل میراث استان گیلان: زلزله به آثار تاریخی گیلان آسیبی وارد نکرده است

  • کد نوشته: 51722
  • ۱۳۹۸-۰۸-۱۸
  • 134 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه در پی زلزله روز گذشته آسیبی به بناهای تاریخی استان وارد نشده، گفت: به منظور صیانت از آثار تاریخی، سرکشی و بازدید از بناهای تاریخی همچنان ادامه دارد. به گزارش گیل و دیلم ،شهرود امیرانتخابی در گفت وگویی با اشاره به زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری بامداد […]

    مدیرکل میراث استان گیلان: زلزله به آثار تاریخی گیلان آسیبی وارد نکرده است
  • مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان با بیان اینکه در پی زلزله روز گذشته آسیبی به بناهای تاریخی استان وارد نشده، گفت: به منظور صیانت از آثار تاریخی، سرکشی و بازدید از بناهای تاریخی همچنان ادامه دارد.

    به گزارش گیل و دیلم ،شهرود امیرانتخابی در گفت وگویی با اشاره به زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری بامداد روز جمعه، ۱۷ آبان آذربایجان که در گیلان نیز احساس شد، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده آسیبی به آثار و بناهای تاریخی گیلان نرسیده است.

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان افزود: بلافاصله بعد از وقوع این زمین لرزه، بررسی برای خسارات احتمالی وارد شده به آثار و بناهای تاریخی و موزه های استان گیلان شروع شد.

    امیر انتخابی گفت: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، تمام آثار و بناهای تاریخی این استان سالم هستند و هیچگونه آسیبی بر اثر زلزله روز گذشته به آن‌ها وارد نشده است.

    مدیرکل میراث فرهنگی ضمن اعلام آمادگی یگان حفاظت و کارشناسان میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان گفت: به منظور صیانت از آثار تاریخی، سرکشی و بازدید از بناهای تاریخی همچنان ادامه دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=51722

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *