×

مدیرکل میراث فرهنگی،گیلان: آشتی با دنیا ارمغان دولتمردان امروز است

  • کد نوشته: 12857
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۸
  • 145 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:موفقیت امروز کشور و آشتی با دنیا و همچنین افزایش ورود گردشگران خارجی ارمغان دولتمردان امروز است. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،رضا علیزاده در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان با تقدیر از عوامل ستاد اجرایی شهرستان لاهیجان به جهت آمادگی برای میزبانی از […]

    مدیرکل میراث فرهنگی،گیلان:  آشتی با دنیا ارمغان دولتمردان امروز است
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت:موفقیت امروز کشور و آشتی با دنیا و همچنین افزایش ورود گردشگران خارجی ارمغان دولتمردان امروز است.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» ،رضا علیزاده در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان لاهیجان با تقدیر از عوامل ستاد اجرایی شهرستان لاهیجان به جهت آمادگی برای میزبانی از گردشگران نوروزی و فراهم کردن زیرساختهای لازم؛ نوروز را تجلی نشاط و سرزندگی طبیعت خواند و گفت:سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری نیز در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و سفری دلپذیر برای گردشگران، شعار نوروز۹۶ را “نوروز متفاوت” اعلام کرد .

    وی؛نوروز را بزنگاه امیدبخش در صنعت گردشگری خواند و افزود:باید تلاش کرد تا از این فرصت طلایی برای معرفی داشته های ارزشمند تاریخی،فرهنگی و طبیعی استان بهره مندشد .

    این مسئول میزبانی برتر از گردشگران نوروزی را مورد تاکید قرارداد و بیان کرد: دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر باید با اجرای فعالیت های ویژه و سهولت افزایی در امر زیرساخت های سفر موجبات رضایتمندی گردشگران نوروزی را فراهم کنند .

    علیزاده؛ نظارت بر اصناف، امدادرسانی فوری،کنترل ترافیکی، امنیت افزایی،آمادگی مراکز درمانی و همچنین تجهیز نمازخانه ها را مورد تاکید قرار داد و گفت:بانکهای سطح شهرستان نیز باید در بحث پر کردن خزانه دستگاه‌های خودپرداز دقت بیشتری کنند تا ورود گردشگران به استان گردش مالی را به ارمغان آورد .

    مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با بیان اینکه شهرستان لاهیجان از مطلوبترین نقاط گردشگری ایرانیان است،خواستار زیباسازی شهری و لکه گیری آسفالت در روزهای پایانی سال شد و با اشاره به معضل ترافیک در حوالی شیخ زاهد برای گردشگرانی که قصد بازدید از بام سبز لاهیجان را دارند،اتخاذ تدابیر ترافیکی و تعبیه پارکینگ در مسیر را ضروری خواند .

    توزیع اقلام فرهنگی و کتابچه راهنمای گردشگر، اهدای اقلام صنایع دستی به اولین گردشگران نوروزی ، برپا نمودن چادرهای اطلاع رسانی و برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم صنایع دستی از برنامه های نوروزی امسال در شهرستان لاهیجان است که علیزاده به آن اشاره کرد .

    دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان، تسریع در اسکان گردشگران توسط دستگاه های متولی را اقدامی مهم قلمداد کرد و تصریح کرد:هتل ها،هتل آپارتمان ها،خانه مسافرها و نیز تعدادی از مدارس آماده اسکان گردشگران بوده؛ لذا باید با مدیریت صحیح از فعالیت تابلو به دستان و فعالیت اقامتگاه های غیرمجاز جلوگیری کرد .

    علیزاده؛توسعه گردشگری در گیلان را مرهون حمایت های استاندار گیلان و تلاش عوامل اجرایی خدمات سفر خواند و بیان کرد: فراهم کردن زیرساختهای صنعت گردشگری در گیلان با موفقیت درحال انجام است و استاندار برای توسعه پایدار این صنعت، سال۹۶ را سال گردشگری نامگذاری کرده است .

    وی،موفقیت امروز کشور درحوزه گردشگری را مرهون دیپلماسی و استراتژی موفق دولت تدبیر و امید خواند و خاطرنشان کرد: آشتی با دنیا و همچنین افزایش ورود گردشگران خارجی ارمغان دولتمردان امروز است .

    سید محمد احمدی فرماندار لاهیجان در ادامه نیز با اعلام آمادگی تمامی دستگاه های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر این شهرستان، لاهیجان را عروس شهرهای گیلان خواند و گفت: همه ساله گردشگران بسیاری لاهیجان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند و در سایه تلاشهای مسئولان دستگاه های اجرایی عضو ستاد خدمات سفر، خاطرات لذت بخشی را به ارمغان می برند .

    وی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست تا در ارائه خدمات به گردشگران نوروزی همت بیشتری کنند تا تداوم سفر از سوی این مسافران را شاهد باشیم .

    این مسئول از آمادگی ۳هتل،۲هتل آپارتمان،۵۰خانه مسافر و نیز ۱کمپینگ برای اقامت گردشگران نوروزی خبر داد و گفت:مدارس این شهرستان نیز با آمادگی کامل مسافران نوروزی را استقبال می کنند .

    احمدی بر ضرورت تجهیز نمازخانه‌ها و برپایی خیمه های نماز در شهرستان تاکید کرد و افزود:گشت‌های بازرسی برای نظارت برحسن انجام کار بصورت مکرر اجرا خواهد شد.
    منبع:ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12857

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *