×

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد: بهره برداری از ۴۴ پروژه گردشگری و صنایع دستی در فجر امسال

  • کد نوشته: 10502
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۲
  • 102 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: بیش از ۴۴ پروژه گردشگری و صنایع دستی با سرمایه گذاری بالغ بر۷۵ میلیارد تومان طی ایام دهه فجر در گیلان به بهره برداری می رسد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مهندس رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان امروز در نشست با اصحاب […]

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:  بهره برداری از ۴۴ پروژه گردشگری و صنایع دستی در فجر امسال
  • مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: بیش از ۴۴ پروژه گردشگری و صنایع دستی با سرمایه گذاری بالغ بر۷۵ میلیارد تومان طی ایام دهه فجر در گیلان به بهره برداری می رسد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم، مهندس رضا علیزاده مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان امروز در نشست با اصحاب رسانه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس،اظهار کرد:طلوع انقلاب اسلامی بی تردید سرمنشا خیرات و برکات فراوانی بوده که هر سال با جشن بهار آزادی تجربه ای موفق از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به بار معنا می نشیند.

    وی افزود:نظامی که در فراز و فرود تاریخ پرتلاطم و حادثه خیز،هیچگاه دست یافتن به آرمان های انقلاب از ذهن دوستداران آن دور نگشت و در بزنگاه های تاریخی چه بسا تلاش و ممارست برای عبور از لحظه های سخت و صعب در کانون توجه دلسوزان و دلبستگان کشور قرار گرفت.

    علیزاده با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن سی وهشتمین بهار آزادی شاهد به بار نشستن بسیاری از طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری و اشتغالزایی در جای جای کشور عزیزمان هستیم، گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان بر اساس اهداف،برنامه ها و گردشگری کشور و مسئولان استانی،بیش از ۴۴ پروژه گردشگری و صنایع دستی با همت و تلاش همکاران زحمتکش میراث فرهنگی استان و همچنین فعالان عرصه سرمایه گذاری در ایام دهه فجر در دست افتتاح دارد.

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت:این پروژه ها شامل ۹ کارگاه صنایع‌دستی، ۹ واحد پذیرایی، دو طرح بوم‌گردی، ۱۶ واحد اقامتی، یک طرح ویژه واحد پذیرایی، سه کمپینگ، دو خانه مسافر و یک پروژه زیرساختی روشنایی در محور سیاهکل‌ـ دیلمان می باشد که با سرمایه گذاری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسند و حدود ۵۶ میلیارد تومان آن توسط سرمایه‌گذاران صورت گرفته و بقیه هم از طریق تسهیلات بانکی انجام شده است.

    وی تصریح کرد: افتتاح این پروژه ها در سطح استان برای ۴۶۶ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است که در شهرهای انزلی، سیاهکل، فومن، آستانه‌اشرفیه، رودسر، ماسال، رودبار، املش، لاهیجان، شفت و رضوانشهر به بهره برداری می رسند./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10502

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *