×

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان: ضریب اشغال اماکن اقامتی گیلان به صفر رسید

  • کد نوشته: 55934
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۸
  • 303 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: ممنوعیت سفر به استان و تعطیلی اماکن گردشگری موجب شده است تا ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان در ایام تعطیلات به صفر برسد. به گزارش گیل و دیلم ،شهرود امیرانتخابی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به ‌علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و […]

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان: ضریب اشغال اماکن اقامتی گیلان به صفر رسید
  • مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گیلان گفت: ممنوعیت سفر به استان و تعطیلی اماکن گردشگری موجب شده است تا ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان در ایام تعطیلات به صفر برسد.

    به گزارش گیل و دیلم ،شهرود امیرانتخابی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به ‌علت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با این بیماری با همکاری مدیران تاسیسات گردشگری و فعالان این حوزه در سراسر استان شاهد عدم پذیرش مسافران در ایام ممنوعیت سفر بودیم.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان افزود: ممنوعیت سفر به استان و تعطیلی اماکن گردشگری موجب شده است تا ضریب اشغال مراکز اقامتی گیلان در ایام تعطیلات به صفر برسد.

    وی گفت: با توجه به سطح بالای شیوع این ویروس در استان گیلان و ضرورت رعایت ضوابط و آیین نامه‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری و نظارت بر اجرای صحیح ضوابط ابلاغ‌شده، بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان به‌صورت روزانه، مستمر و با جدیت در حال انجام است.

    مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت موازین بهداشتی در واحدهای گردشگری استان مراتب را به شماره تلفن‌های ٠١٣٣٣٧٣٧١٣٠ و ٠١٣٣٣۶١٨۴۶۵ گزارش نموده تا نسبت به پلمب و جلوگیری از فعالیت آن واحد متخلف برای سلامت همه همشهریان اقدام قانونی و عاجل صورت پذیرد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55934

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *