×

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان: گل‌گاو زبان،منبع درآمد و عامل اشتغال زایی در رودسر است

  • کد نوشته: 31652
  • ۱۳۹۷-۰۲-۲۵
  • 67 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت:گل گاو زبان منبع درآمد و نیز عامل اشتغالزایی در شهرستان رودسر است و با افزایش تولید این محصول میتوان رونق اقتصادی منطقه را رقم زد . به‌گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،رضا علیزاده شهرستان رودسر را بزرگترین قطب فندق کشور و ظرفیتی ممتاز در تولید گل گاوزبان ایرانی خواند و افزود:به […]

    مدیرکل میراث فرهنگی گیلان: گل‌گاو زبان،منبع درآمد و عامل اشتغال زایی در رودسر است
  • مدیرکل میراث فرهنگی گیلان گفت:گل گاو زبان منبع درآمد و نیز عامل اشتغالزایی در شهرستان رودسر است و با افزایش تولید این محصول میتوان رونق اقتصادی منطقه را رقم زد .

    به‌گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم،رضا علیزاده شهرستان رودسر را بزرگترین قطب فندق کشور و ظرفیتی ممتاز در تولید گل گاوزبان ایرانی خواند و افزود:به دلیل کیفیت ممتاز این محصول کشاورزی منطقه اشکورات رودسر بعنوان پایتخت تولید گل گاو زبان کشور نام گرفته است.

    وی گل گاو زبان را منبع درآمد و نیز عامل اشتغالزایی در شهرستان رودسر دانست و گفت:با افزایش تولید این محصول می توان رونق اقتصادی منطقه را رقم زد. 

    این مسئول بر لزوم توجه به برندسازی و تجاری سازی تولیدات تاکید کرد و گفت:صنایع بسته بندی و تبدیلی در حیطه محصولات ویژه کشاورزی یکی از کمبودهای استان بوده که نیازمند توجه بیشتر و نگاهی خلاقانه است. 

    به گزارش گیل و دیلم،شهرستان رودسر با ظرفیت تولیدی بیش ۵۰ درصد،نخستین تولیدکننده گل‌گاوزبان کشور است/ایسنا 

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31652

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *