×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ گرما در انتظار گیلانی‌ها

  • کد نوشته: 71216
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۴
  • 53 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان از تضعیف سامانه ناپایدار در استان خبر داد و گفت: از فردا با تضعیف تدریجی ناپایداری شرایط برای کاهش ابر و افزایش نسبی دما تا روز سه‌شنبه مهیا می‌شود. به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت جوی گیلان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده فعالیت سامانه […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد؛ گرما در انتظار گیلانی‌ها
  • مدیرکل هواشناسی گیلان از تضعیف سامانه ناپایدار در استان خبر داد و گفت: از فردا با تضعیف تدریجی ناپایداری شرایط برای کاهش ابر و افزایش نسبی دما تا روز سه‌شنبه مهیا می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس امروز در گفت‌وگویی با اشاره به وضعیت جوی گیلان، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده فعالیت سامانه ناپایدار تا یکشنبه در منطقه است.

    وی با اشاره به فعالیت سرد و بارشی در گیلان، افزود: بر اساس فعالیت این سامانه، در بعضی ساعات بارندگی و وزش باد  گاهی  موقتی و شدید پیش‌بینی می‌شود.

    مدیرکل هواشناسی گیلان از تضعیف سامانه ناپایدار در استان خبر داد و گفت: از فردا با تضعیف تدریجی ناپایداری شرایط برای کاهش ابر و افزایش نسبی دما تا روز سه‌شنبه مهیا می‌شود.

    دادرس با بیان اینکه مجدداً از روز سه‌شنبه شاهد نفوذ تدریجی توده‌هوای خنک به استان خواهیم بود، افزود: در پی فعالیت سامانه ناپایدار دیگر از اوایل هفته، وضعیت جوی استان با کاهش نسبی دما در بعضی ساعت بارندگی و وزش باد و رعدوبرق کاهش دید تا پایان هفته مواجه خواهد بود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=71216

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *