×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: افزایش ۳ تا ۶ درجه ای دمای گیلان/ تداوم هوای گرم و شرجی

  • کد نوشته: 80429
  • ۱۴۰۱-۰۵-۲۲
  • 66 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از استقرار و تقویت توده هوای گرم در استان خبر داد و عنوان کرد: شاهد افزایش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان از فردا خواهیم بود. به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفت وگویی، آسمان گیلان را صاف تا کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: افزایش ۳ تا ۶ درجه ای دمای گیلان/ تداوم هوای گرم و شرجی
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از استقرار و تقویت توده هوای گرم در استان خبر داد و عنوان کرد: شاهد افزایش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان از فردا خواهیم بود.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفت وگویی، آسمان گیلان را صاف تا کمی ابری همراه با افزایش ابر و وزش باد دانست و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای استان بین ۲۴ تا ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان است.

    وی افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی پایدار و گرم در منطقه است و غالبا آسمانی صاف و آفتابی، گاهی افزایش ابر و وزش باد جنوبی خواهیم داشت.

    مدیرکل هواشناسی گیلان از استقرار و تقویت توده هوای گرم در استان خبر داد و عنوان کرد: شاهد افزایش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان از فردا خواهیم بود.

    دادرس، با بیان اینکه هوای گرم و شرجی تا جمعه میهمان گیلانی هاست، خاطرنشان کرد: افزایش توام دما و رطوبت، گرمازدگی، احتماعی خسارت به محصولات باغی و کشاورزی و افزایش مصرف حامل های انرژی مورد انتظار است.

    وی یادآور شد: در این مدت دمای برخی مناطق استان به ۳۵ درجه سلسیوس خواهد رسید که با توجه به بالا بودن رطوبت هوا، دمای احساسی بیش از این خواهد بود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=80429

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *