×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای گیلان

  • کد نوشته: 77195
  • ۱۴۰۱-۰۱-۲۹
  • 62 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با افزایش تدریجی دمای هوا در گیلان اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی در گیلان از افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا خبر می‌دهند. به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان با افزایش تدریجی دمای هوا در گیلان اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی در گیلان از افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوای گیلان
  • مدیرکل هواشناسی گیلان با افزایش تدریجی دمای هوا در گیلان اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی در گیلان از افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا خبر می‌دهند.

    به گزارش پایگاه خبری لاهیج دیلم ، مدیرکل هواشناسی گیلان با افزایش تدریجی دمای هوا در گیلان اعلام کرد: نقشه‌های هواشناسی در گیلان از افزایش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا خبر می‌دهند.

    محمد دادرس افزود: امروز و فردا آسمان گیلان نیمه ابری است و گرد و غبار و مه صبحگاهی نیز از دیگر پدیده‌های هواشناسی در ۲ روز آینده است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: دریای خزر امروز با ارتفاع موج ۵ تا ۵۰ سانتی متر، برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.

    وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته صومعه سرا با ۲۲ درجه سانتی گراد گرمترین شهر استان و جیرنده با صفر درجه سلسیوس خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

    دمای هوای رشت، مرکز گیلان؛ ۲۱ درجه سانتی گراد است و پیش بینی شده در گرم‌ترین ساعت تا ۲۲ درجه هم برسد رطوبت این شهر ۴۰ درصد است

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=77195

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *