×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۱۵ درجه‌ای دمای هوا در گیلان

  • کد نوشته: 39430
  • ۱۳۹۷-۰۹-۱۰
  • 60 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی دمای هوا تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش یافته است. به گزارش گیل و دیلم، محمد دادرس مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: با ورود سامانه هوای سرد و بارش زا دمای هوای گیلان ۸ تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش یافته و موجب سپیدپوش شدن کوهستان‌های خلیل دشت، کوله بار، […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۱۵ درجه‌ای دمای هوا در گیلان
  • مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی دمای هوا تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش یافته است.

    به گزارش گیل و دیلم، محمد دادرس مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: با ورود سامانه هوای سرد و بارش زا دمای هوای گیلان ۸ تا ۱۵ درجه سانتیگراد کاهش یافته و موجب سپیدپوش شدن کوهستان‌های خلیل دشت، کوله بار، شاه معلم و آندره ماسوله شده است.

    وی با اشاره به اینکه این سامانه سرد و بارشی تا فردا در استان فعال است، افزود: ارتفاع برف در این مناطق کوهستانی به ۳۰ سانتیمتر رسیده است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه بر اساس نقشه‌های هواشناسی بارش برف در کوهستان‌های با ارتفاع بیش از ۲ هزار متر در این مدت دور از انتظار نیست، گفت: احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر نیز وجود دارد.

    محمد دادرس با اشاره به اینکه دمای فعلی شهر رشت در حال حاضر ۱۰ درجه سانتیگراد است،تصریح کرد: دریای خزر امروز برای صیادی و فعالیت‌های دریانوردی مناسب نیست.

    منبع: ایرنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=39430

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *