×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوای گیلان

  • کد نوشته: 66962
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۰
  • 58 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا ۱۰ درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و تصریح کرد: با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق تا اواسط هفته آینده مهیا می شود. به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفت وگو با […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۵ تا ۱۰ درجه ای دمای هوای گیلان
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا ۱۰ درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و تصریح کرد: با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق تا اواسط هفته آینده مهیا می شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد جنوبی دانست و اظهار کرد: رودبار و لوشان با ۲۹ درجه سلسیوس و رضوانشهر با ۱۷ درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان هستند.

    وی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی غالبا پایدار در منطقه تا عصر امروز است، افزود: از اواخر وقت امروز به تدریج افزایش ابر و وزش باد شمالی و رگبار و رعد و برق خواهیم داشت؛ البته انتظار بارش گسترده نداریم.

    مدیرکل هواشناسی گیلان، از کاهش پنج تا ۱۰ درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و تصریح کرد: با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه شرایط برای افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق تا روز سه شنبه مهیا می شود.

    دادرس، بیشینه و کمینه دمای هوای رشت را به ترتیب ۳۰ و ۱۳ درجه سلسیوس دانست و متذکر شد: میزان رطوبت هوا طی امروز از ۲۷ تا ۱۰۰ درصد متغیر است.

    وی ارتفاع موج دریا را نیم متر دانست و خاطرنشان کرد: دریا امروز آرام است، اما از فردا تا اواسط هفته مواج خواهد شد

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=66962

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *