×

مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۸ درجه ای دمای گیلان/ احتمال بارش مخلوط برف و باران

  • کد نوشته: 75803
  • ۱۴۰۰-۱۲-۰۶
  • 132 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی، با بیان اینکه از ظهر فردا فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در استان آغاز می شود، گفت: وزش باد شمالی، بارندگی رگباری و شدید، کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوا و مه آلودگی از پدیده های مورد انتظار است. به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفت وگویی آسمان گیلان را قسمتی […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان خبر داد: کاهش ۸ درجه ای دمای گیلان/ احتمال بارش مخلوط برف و باران
  • مدیرکل هواشناسی، با بیان اینکه از ظهر فردا فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در استان آغاز می شود، گفت: وزش باد شمالی، بارندگی رگباری و شدید، کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوا و مه آلودگی از پدیده های مورد انتظار است.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفت وگویی آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود همراه با وزش باد جنوبی دانست و اظهار کرد: حیران با ۹ درجه سلسیوس و رودبار با ۱۸ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند.

    وی با بیان اینکه نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات جنوبی در منطقه است، افزود: شرایط برای وزش باد جنوبی به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها و گرد و غبار و مه تا شنبه مهیاست.

    مدیرکل هواشناسی گیلان، از نفوذ تدریجی جریانات ناپایدار به منطقه خبر داد و تصریح کرد: طی عصر و شب امروز در برخی از مناطق شاهد بارندگی و وزش باد تا اواسط هفته آینده خواهیم بود.

    دادرس، با بیان اینکه از ظهر فردا فعالیت سامانه بارشی و کاهش دما در استان آغاز می شود، گفت: وزش باد شمالی، بارندگی رگباری و شدید، کاهش چهار تا هشت درجه ای متوسط دمای هوا و مه آلودگی از پدیده های مورد انتظار است.

    وی از بارش برف و کولاک یا مخلوط برف و باران در ارتفاعات تا یکشنبه خبر داد و اضافه کرد: رعد و برق و تگرگ، آبگرفتگی و بالا آمدن آب رودخانه ها، خسارت به محصولات کشاورزی، خسارت به سازه ها طی فردا و پس فردا پیش بینی می شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=75803

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *