×

مدیرکل هواشناسی گیلان عنوان کرد: افزایش ۶ درجه ای دمای هوای گیلان/ پایان هفته برفی و بارانی

  • کد نوشته: 84882
  • ۱۴۰۱-۱۰-۱۲
  • 62 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان تا چهارشنبه خبر داد و گفت: به تدریج طی پنجشنبه با شمالی شدن جریانات کاهش نسبی دما اتفاق می افتد. محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در ارتفاعات و دامنه […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان عنوان کرد: افزایش ۶ درجه ای دمای هوای گیلان/ پایان هفته برفی و بارانی
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، از افزایش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان تا چهارشنبه خبر داد و گفت: به تدریج طی پنجشنبه با شمالی شدن جریانات کاهش نسبی دما اتفاق می افتد.

    محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در ارتفاعات و دامنه ها دانست و اظهار کرد: امروز بیشینه و کمینه دمای هوای استان به ترتیب ۱۷ و منفی دو درجه سلسیوس است.

    وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت تناوبی جریانات جنوبی در منطقه دانست و افزود: طی ۴۸ ساعت آینده به ویژه طی چهارشنبه در بعضی از نقاط وزش باد جنوبی و افزایش نسبی دما مورد انتظار است.

    مدیرکل هواشناسی گیلان از افزایش سه تا شش درجه ای متوسط دمای هوای استان خبر داد و گفت: طی این مدت در برخی از نواحی جلگه ای و ساحلی طی صبح و شب شرایط برای وقوع پدیده مه مهیا می شود.

    دادرس با بیان اینکه وزش باد گرم در ارتفاعات و دامنه ها تا صبح پنجشنبه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: به تدریج طی پنجشنبه با شمالی شدن جریانات کاهش نسبی دما اتفاق می افتد و افزایش ابر و وزش باد شدید و بارندگی و مخلوط برف و باران یا بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می شود.

    وی با اشاره به احتمال آسیب دیدن سازه های سست و موقت و شکستن درختان و گسترش آتش سوزی در جنگل ها و مراتع، یادآور شد: از جمعه با حاکمیت مجدد جریانات جنوبی به تناوب شرایط برای وزش باد جنوبی شدید و خیلی شدید تا اواسط هفته آینده مهیاست

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=84882

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *