×

مدیرکل هواشناسی گیلان عنوان کرد : پایداری هوای گیلان تا سه شنبه/ احتمال بارندگی رگباری در پایان هفته

  • کد نوشته: 93134
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۹
  • 45 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، نقشه‌های هواشناسی را نشان دهنده استقرار توده هوای غالبا پایدار تا سه شنبه در منطقه دانست و گفت: طی فردا و پس فردا گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار در بعضی نقاط رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست. به گزارش گیل و دیلم ، محمد […]

    مدیرکل هواشناسی گیلان عنوان کرد : پایداری هوای گیلان تا سه شنبه/ احتمال بارندگی رگباری در پایان هفته
  • مدیرکل هواشناسی گیلان، نقشه‌های هواشناسی را نشان دهنده استقرار توده هوای غالبا پایدار تا سه شنبه در منطقه دانست و گفت: طی فردا و پس فردا گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار در بعضی نقاط رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

    به گزارش گیل و دیلم ، محمد دادرس در گفت وگویی، آسمان گیلان را صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر دانست و اظهار کرد: جیرنده با ۱۰ درجه سلسیوس و سیاهکل با ۲۹ درجه سلسیوس سردترین و گرم ترین نقاط استان هستند.

    وی نقشه‌های هواشناسی را نشان دهنده استقرار توده هوای غالبا پایدار تا سه شنبه در منطقه دانست و افزود: آسمانی صاف تا نمیه ابری، گاهی با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

    مدیرکل هواشناسی گیلان ادامه داد: طی فردا و پس فردا گاهی با گذر امواج کم و بیش ناپایدار در بعضی نقاط رگبار پراکنده و احتمال رعد و برق دور از انتظار نیست.

    دادرس با بیان اینکه به تدریج از عصر سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی شرایط برای ابرناکی و مه آلود شدن هوا و روند کاهش دما فراهم می‌شود، گفت: شاهد کاهش سه تا ۶ درجه‌ای متوسط دما خواهیم بود.

    وی از وزش باد شدید و بارندگی رگباری نیز طی پایان هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: رگبارها طی چهارشنبه لغایت ظهر پنجشنبه خیلی شدید خواهد بود؛ همچنین شرایط برای رعد و برق و تگرگ در مناطق مستعد تا پنجشنبه فراهم خواهد بود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=93134

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *