×

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: نظرمحمدی در سپیدرود بماند

  • کد نوشته: 15733
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۲
  • 134 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: نظرمحمدی با هدایت خوب و با وجود مشکلات بسیار توانست سپیدرود را به لیگ برتر برساند و بهتر است در رقابت‌های لیگ برتر در کنار این تیم باشد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مسعود رهنما امروز با تبریک صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ برتر اظهار […]

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: نظرمحمدی در سپیدرود بماند
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: نظرمحمدی با هدایت خوب و با وجود مشکلات بسیار توانست سپیدرود را به لیگ برتر برساند و بهتر است در رقابت‌های لیگ برتر در کنار این تیم باشد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» مسعود رهنما امروز با تبریک صعود تیم فوتبال سپیدرود رشت به لیگ برتر اظهار کرد: صعود به لیگ برتر بسیار سخت بوده و سپیدرود تیم پرطرفداری است که با تلاش تمام دست‌اندرکاران خود توانست به لیگ برتر صعود کند و می‌تواند در لیگ به نتایج خوبی برسد.

    وی با قدردانی از تلاش بی‌وقفه کادر فنی تیم سپیدرود به‌ ویژه علی نظرمحمدی سرمربی این تیم، تصریح کرد: حضور سپیدرود در لیگ برتر قدرتمندانه بوده و همه باید برای تقویت این تیم تلاش و از آن حمایت کنند.

    مدیر کل ورزش و جوانان گیلان بر ضرورت حفظ نظرمحمدی سرمربی سفیدرود تأکید کرد و گفت: نظرمحمدی با تمام مشکلاتی که داشت توانست تیم را به خوبی هدایت کرده و به لیگ برتر برساند و بهتر است وی در رقابت‌های لیگ برتر در کنار سپیدرود باشد/فارس

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15733

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *