×

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به جوانان کارآفرین پرداخت کرده ایم

  • کد نوشته: 49286
  • ۱۳۹۸-۰۵-۲۷
  • 135 بازدید
  • ۰
  • از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های کارآفرینی به ۴۱ نفر از جوانان کارآفرین استان گیلان پرداخت شد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی با اشاره به تفاهم نامه منعقده بین وزارت ورزش و جوانان […]

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان: ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به جوانان کارآفرین پرداخت کرده ایم
  • از نیمه دوم سال ۹۷ تاکنون ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های کارآفرینی به ۴۱ نفر از جوانان کارآفرین استان گیلان پرداخت شد.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مریم بخشی با اشاره به تفاهم نامه منعقده بین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی امید کشورگفت: تعداد ۴۱ فقره تسهیلات در حوزه های مختلف کارآفرینی شامل ورزشی، کشاورزی، خدمات، گردشگری و بوم گردی، صنایع دستی، رباتیک، فضای مجازی و رسانه، تجهیز مراکز مشاوره و… به ارزش ۲۶ میلیارد ریال به جوانان کارآفرین پرداخت شده است .

    وی افزود: از ابتدای مرداد ماه سال گذشته و با ابلاغ دستورالعمل اطلاع رسانی به جوانان استان از طریق سایت اداره کل و همچنین ادارات شهرستانی ورزش و جوانان صورت گرفت تعداد ۱۶۵ طرح از جوانان واجد شرایط(جوان ۱۸ تا ۳۵ سال، دارای پایان خدمت، نداشتن بیمه و…) دریافت و به صندوق کارآفرینی استان معرفی شدند که با توجه به اعتبار ۲ میلیارد و ششصد میلیونی استان گیلان تعداد ۴۱ نفر(۱۲ نفر خانم و ۲۹ نفر آقا ) موفق به دریافت این تسهیلات از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ میلیون ریال شد و مابقی نفرات در انتظار ابلاغ اعتبارات جدید در سال ۹۸ می باشند.

    وی همچنین به دریافت بیش از ۵۰ عنوان طرح کارآفرینی از ابتدای سال جاری اشاره کرد و گفت: منتظر ابلاغ اعتبار وزارت هستیم تا بتوانیم کارآفرینان را برای دریافت تسهیلات معرفی کنیم .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=49286

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *