×

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان عنوان کرد: کتابخانه مرکزی رشت؛ بزرگترین پروژه فرهنگی شمال کشور

  • کد نوشته: 42809
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۶
  • 69 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، به مراحل احداث کتابخانه مرکزی شهر رشت اشاره کرد و افزود: این کتابخانه به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی در شمال کشور محسوب می شود. به گزارش گیل و دیلم، پریسا کرمی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، به ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های در دست احداث نهاد کتابخانه های عمومی […]

    مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان عنوان کرد: کتابخانه مرکزی رشت؛ بزرگترین پروژه فرهنگی شمال کشور
  • مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، به مراحل احداث کتابخانه مرکزی شهر رشت اشاره کرد و افزود: این کتابخانه به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی در شمال کشور محسوب می شود.

    به گزارش گیل و دیلم، پریسا کرمی در دیدار با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، به ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های در دست احداث نهاد کتابخانه های عمومی استان پرداخت و خواستار اختصاص اعتبار مناسب جهت تکمیل آنها در سال آتی و بهره مندی مردم گیلان از این اماکن فرهنگی شد.

    وی همچنین به مراحل احداث کتابخانه مرکزی شهر رشت نیز اشاره کرد و افزود: این کتابخانه به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی در شمال کشور محسوب می شود و لذا باید از همه ظرفیت های استانی برای اتمام آن بهره ببریم.

    مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان یکی از مهمترین ابزارهای توسعه فرهنگی جوامع را توجه به امر کتاب و کتابخوانی برشمرد و با اشاره به اهمیت امر یادگیری و مطالعه در دین اسلام بر توجه بیش از پیش همه مسئولان و مردم به امر مطالعه تاکید کرد.

    کیوان محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز، فعالیت در حوزه فرهنگی را امری بسیار ارزشمند برشمرد و گفت: برخی معتقدند کارهای فرهنگی اموری تزیینی هستند و فعالیتهای فرهنگی را نوعی ابزار تبلیغاتی تصور می کنند؛ در حالی که فرهنگ زیربنای توسعه هر جامعه است.

    وی با ارزیابی مثبت از اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی در گسترش فرهنگ مطالعه در قالب اجرای برنامه های ویژه   ای همچون جشنواره های مختلف کتابخوانی بر حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان از اینگونه اقدامات تاکید کرد و یادآور شد: آمادگی داریم درخصوص اختصاص منابع مالی مناسب به منظور تکمیل پروژه های عمرانی در حال احداث کتابخانه ها در گیلان همکاری لازم را انجام دهیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42809

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *