×

مدیرکل کمیته امداد گیلان عنوان کرد: اهدای ۹۳ کپسول اکسیژن به بیمارستان های گیلان

  • کد نوشته: 70782
  • ۱۴۰۰-۰۶-۱۷
  • 62 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد گیلان، از اهدای ۹۳ عدد کپسول اکسیژن به بیمارستان های استان طی ماه جاری خبر داد. به گزارش گیل و دیلم ،عباس اهرابی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ظرفیت محدود مراکز درمانی و همچنین نیاز شدید این بیماران به دستگاه‌های کمک تنفسی از جمله کپسول اکسیژن، گفت: […]

    مدیرکل کمیته امداد گیلان عنوان کرد: اهدای ۹۳ کپسول اکسیژن به بیمارستان های گیلان
  • مدیرکل کمیته امداد گیلان، از اهدای ۹۳ عدد کپسول اکسیژن به بیمارستان های استان طی ماه جاری خبر داد.

    به گزارش گیل و دیلم ،عباس اهرابی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ظرفیت محدود مراکز درمانی و همچنین نیاز شدید این بیماران به دستگاه‌های کمک تنفسی از جمله کپسول اکسیژن، گفت: طی ماه جاری طرح اهدای کپسول اکسیژن برای بیماران نیازمند با همیاری خیرین استانی آغاز گردید.

    وی ادامه داد: در طرح اهدای کپسول اکسیژن با مشورت گرفتن از کادر متخصص درمان سعی کردیم با فراهم کردن زمینه حمایت از بیماران کرونایی، باری از دوش کادر پرتلاش بیمارستان ها کاسته شود.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان، با بیان اینکه در اجرای این طرح تاکنون ۹۳ کپسول اکسیژن به بیمارستان های سطح استان اهدا شد، اضافه کرد: خیرین برای خرید این کپسول‌ها بیش از ۴۳۰ میلیون تومان تومان هزینه کردند که در این طرح از ظرفیت مراکز نیکوکاری نیز بهره گرفته شد.

    اهرابی خاطر نشان کرد: خیرین و همشهریان می‌توانند جهت مشارکت در این طرح، با مراجعه به ادارات کمیته امداد شهرستان های استان و یا مراکز نیکوکاری، ما را در این امر خداپسندانه یاری کنند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70782

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *