×

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان: ضریح امامزاده ابراهیم توسط یک خیر ساخته خواهد شد

  • کد نوشته: 16899
  • ۱۳۹۶-۰۳-۲۷
  • 159 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه کار ساخت بقعه امامزاده اسحاق شفت ادامه دارد،یادآور شد:ضریح این مکان مقدس توسط یک خیر ساخته خواهد شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از فرمانداری شفت،حجت الاسلام عادلی در جلسه شورای اداری شهرستان شفت حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر را […]

    مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان:  ضریح امامزاده ابراهیم توسط یک خیر ساخته خواهد شد
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان با بیان اینکه کار ساخت بقعه امامزاده اسحاق شفت ادامه دارد،یادآور شد:ضریح این مکان مقدس توسط یک خیر ساخته خواهد شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از فرمانداری شفت،حجت الاسلام عادلی در جلسه شورای اداری شهرستان شفت حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر را حماسه خواند و از عوامل برگزاری این انتخابات با شکوه نقش قدردانی کرد .

    وی با بیان اینکه اوقاف در ۳ حوزه بقاع متبرکه، موقوفات و قرآن کریم ماموریت ویژه دارد،تصریح کرد:وجود امامزادگان ابراهیم و اسحاق(ع) در شهرستان شفت یک شاخص ملی و یک فرصت ویژه برای کار فرهنگی است .

    عادلی با اشاره به لزوم بازنگری در ساختمان بقعه امامزاده ابراهیم شفت،افزود:طرح مطالعاتی این مکان زیارتی سیاحتی توسط دانشگاه گیلان تدوین شده است و باید در مورد نحوه اجرای آن تصمیم گیری شود .

    وی با بیان اینکه کار ساخت بقعه امامزاده اسحاق شفت ادامه دارد،یادآور شد:ضریح این مکان مقدس توسط یک خیر ساخته خواهد شد .

    این مقام مسوول در پایان افزود:با توجه به شرایط جغرافیایی امامزاده اسحاق تا کنون برای ساخت این بقعه حدود ۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=16899

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *