×

مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان: شهرداری ها یکی از بزرگترین بدهکاران به تامین اجتماعی هستند

  • کد نوشته: 64703
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۶
  • 159 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، دکترعلی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در یک گفتگو اعلام کرد: کارفرمایان استان بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی بیمه ای دارند. وی با بیان اینکه  سازمان تامین اجتماعی مجموعه ای عمومی و غیردولتی است ، اظهار داشت : این سازمان  فاقد بودجه […]

    مدیر کل تامین اجتماعی استان گیلان: شهرداری ها یکی از بزرگترین بدهکاران به تامین اجتماعی هستند
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، دکترعلی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در یک گفتگو اعلام کرد: کارفرمایان استان بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهی بیمه ای دارند.

    وی با بیان اینکه  سازمان تامین اجتماعی مجموعه ای عمومی و غیردولتی است ، اظهار داشت : این سازمان  فاقد بودجه دولتی بوده و حق بیمه های وصولی از بیمه شدگان و کارفرمایان، اصلی ترین منبع آن برای ارائه تعهدات میباشد .

    مدیرکل تامین اجتماعی گیلان یاد آور شد: انجام تکالیف قانونی توسط کارفرمایان حقیقی و حقوقی یکی از اساسی ترین الزامات برای خدمت رسانی مطلوب توسط تامین اجتماعی می باشد.

    وی با اشاره به بیش از ۳۰ هزار کارفرمای بدهکار بابت دیون بیمه ای در گیلان، خاطرنشان کرد : حدود ۶۰ کارفرما ابه تامین اجتماعی بدهی ها میلیاردی دارند .

    حسین نژاد افزود : براساس ماده ۵۰ قانون تامین اجتماعی ، امکان اعمال اقدامات اجرائی از قبیل بازداشت حساب ، توقیف اموال ، مزایده و … برای تامین اجتماعی وجود دارد ولی در راستای حمایت از واحدهای تولیدی و جلوگیری از تشدید بحران برای شرکتها و کارخانجات و کارفرمایان و صیانت از حقوق جامعه کارگری تلاش می کنیم با تعامل ، این مطالبات دریافت شود. 

    این مقام مسئول با اشاره به تهاتر بدهی ۱۰ میلیارد تومانی شهرداری آستارا با تامین اجتماعی استان گیلان، گفت: شهرداری ها یکی از بزرگترین بدهکاران به تامین اجتماعی هستند. 

    وی در پایان اعلام کرد:  تامین اجتماعی گیلان ماهانه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان تعهدات بیمه ای ارائه می نماید .

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=64703

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *