×

مدیر کل تعاون گیلان: پرداخت بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در گیلان

  • کد نوشته: 71276
  • ۱۴۰۰-۰۷-۰۷
  • 257 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل تعاون گیلان با اشاره به پرداخت بیش از سه هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در استان، گفت: مهلت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات تمدید شد. به گزارش گیل و دیلم ، عباس علیزاده شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام و […]

    مدیر کل تعاون گیلان: پرداخت بیش از ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در گیلان
  • مدیر کل تعاون گیلان با اشاره به پرداخت بیش از سه هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی در استان، گفت: مهلت ثبت نام برای دریافت این تسهیلات تمدید شد.

    به گزارش گیل و دیلم ، عباس علیزاده شامگاه سه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام و پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا، اظهار کرد: مقرر شده پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا تمدید شود.

    وی با بیان اینکه این مهلت تا پایان آذر ماه امسال تمدید شده است، افزود: صاحبان واحدهای صنفی در رسته‌های شغلی که قبل اعلام شده می‌توانند با مراجعه به سامانه «کارا» وزارت تعاون اقدام به ثبت نام کنند.

    علیزاده در ادامه اضافه کرد: بانک‌ها و مؤسسات عالی پرداخت کننده موظف هستند تا پایان بهمن ماه نسبت به این رسیدگی کرده و اقدامات لازم را برای پرداخت تسهیلات با سود ۱۲ درصد انجام دهند.

    وی با بیان اینکه تاکنون بیش از سه هزار و ۵۶۷ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی پرداخت شده است، تصریح کرد: بیش از ۳۸ هزار ۷۰۰ نفر از این تسهیلات بهره مند شده‌اند

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=71276

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *