×

مدیر کل راهداری و حمل ونقل پایانه های استان گیلان: زیرساخت‌های راه شهری و روستایی بررسی شد

  • کد نوشته: 12643
  • ۱۳۹۵-۱۲-۱۵
  • 77 بازدید
  • ۰
  • در نشستی که با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل پایانه‌های استان گیلان در دفتر فرمانداری آستانه‌اشرفیه برگزار شد زیرساخت‌های راه شهری و روستایی این شهرستان موردبررسی قرار گرفت. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه، در این نشست ابتدا مهندس حیدری گلروددباری فرماندار آستانه‌اشرفیه ضمن تسلیت ایام […]

    مدیر کل راهداری و حمل ونقل پایانه های استان گیلان: زیرساخت‌های راه شهری و روستایی بررسی شد
  • در نشستی که با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل پایانه‌های استان گیلان در دفتر فرمانداری آستانه‌اشرفیه برگزار شد زیرساخت‌های راه شهری و روستایی این شهرستان موردبررسی قرار گرفت.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» به نقل از روابط عمومی فرمانداری آستانه اشرفیه، در این نشست ابتدا مهندس حیدری گلروددباری فرماندار آستانه‌اشرفیه ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: حضور آقای مهندس خاوری در استان ، یک مزیت و قوت قلبی برای ماست و هر جا که نیاز به حرکت باشد باور داریم که آن کار توسط ایشان انجام می‌گیرد.

    رحیم حیدری با توجه به وضعیت آسفالت جاده‌های شهری و روستایی افزود : با توجه به عدم تخصیص اعتبارات تلاش‌های اداره کل راهداری و حمل نقل پایانه ها برای نگهداری و فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم راه روستایی ستودنی است.

    در این نشست شهردار آستانه‌اشرفیه گفت: با توجه به ریزش برف اخیر و خرابی آسفالت ما هر روز شاهد خساراتی هستیم که به خودروهای عبوری وارد می‌شود.

    عبدالرضا سلیمانی خواستار همیاری اداره کل در تسریع آسفالت بلوار سردار شفیعی با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم شد.

    محمدحسن خواه بخشدار مرکزی در خصوص پل‌های کیسم ، سوخته کوه ، خشکاروندان و در خصوص آسفالت جاده‌های روستایی کما چال ، دهشال ، امیرهنده و پیچ کینچاه گزارشی را ارائه کرد.

    حجت حاجی پور بخشدار بندر کیاشهر بابیان اینکه زیرساخت‌های کیاشهر نسبت به بعضی از بخش های استان بهتر است خواستار مساعدت اداره کل درباره روکش آسفالت و یا آسفالت روستاهای گیلده پایین و بالا ، لاکوژده ، دهکاء، زارم کلایه و ۴ کیلومتر آسفالت شهری شد.

    در ادامه این نشست مهندس خاوری با ارائه داده‌ها به بررسی راه روستایی از سال ۹۲ پرداخت و اظهار کرد : در تفاهم‌نامه‌ای که در سال ۹۲ برای ۱۵۵۰ کیلومتر راه روستایی با پیمانکاران انجام گرفت تاکنون ۱۱۰۰کیلومتر راه روستایی انجام‌گرفته است .

    وی با اشاره به اعتبارات بخش نمایندگان در سال ۹۳ از ۵۴ میلیارد تومان و هزینه ۴۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبارات هنوز تحقق اعتباراتی نداشته‌ایم افزود : اکثر کارهای این اداره کل بر اساس تفاهم‌نامه‌ها انجام می‌گیرد که انشا الله در صورت تحقق اعتبارات ، بدهکاری پیمانکاران را پرداخت کنیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=12643

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *