×

مدیر کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد: ثبت نام ۱۰۷ هزار گیلانی برای طرح نهضت ملی مسکن

  • کد نوشته: 77788
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۹
  • 187 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ۱۰۷ هزار نفر در استان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، گفت: ۳۲ هزار نفر واجد شرایط هستند. به گزارش گیل و دیلم، ماکان پدرام در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به آغاز ساخت نهضت ملی مسکن در این استان گفت: طبق برآوردها، […]

    مدیر کل راه و شهرسازی گیلان خبر داد: ثبت نام ۱۰۷ هزار گیلانی برای طرح نهضت ملی مسکن
  • مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ۱۰۷ هزار نفر در استان برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند، گفت: ۳۲ هزار نفر واجد شرایط هستند.

    به گزارش گیل و دیلم، ماکان پدرام در جلسه شورای مسکن گیلان با اشاره به آغاز ساخت نهضت ملی مسکن در این استان گفت: طبق برآوردها، ۱۰۷ هزار نفر در استان گیلان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه ۳۲ هزار نفر از مجموع ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن واجد شرایط شناخته شده اند افزود: تعیین تکلیف و بررسی روند کار ۱۴ هزار متقاضی نیز انجام شده است.

    وی با اشاره به مشکلات طرح نهضت ملی مسکن در گیلان بیان کرد: در یک منطقه متقاضی داریم اما زمین مناسب وجود ندارد و گاهی در یک شهرستانی زمین موجود است اما متقاضی نداریم.

    پدرام با اشاره به شهرستان‌های پر متقاضی برای نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: شهرستان رشت متقاضی بالایی برای ثبت نام در این طرح دارد.

    مدیرکل راه و شهرسازی گیلان ادامه داد: شهرستان تالش و لاهیجان و رودسر از جمله شهرستان‌هایی هستند که زمین مناسب برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند.‌

    پدرام با بیان اینکه برای ساخت پروژه‌های تخصیص ۹۵۰ هکتار زمین نیاز داریم، گفت: جدا سازی ۶۰۰ هکتار شناسایی شده از سفید رود نیز باید انجام گیرد تا پروژه نهضت ملی مسکن روند خوبی را طی کند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=77788

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *