×

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان : اگر مردم از رییس اداره ای راضی باشند دولت هم رضایت دارد | فرمانداران ما باید مسلط ترین افراد در هماهنگی باشند و سیاست های دولت اعتدال را تشریح کنند

  • کد نوشته: 30564
  • ۱۳۹۷-۰۱-۱۹
  • 206 بازدید
  • ۰
  • این که ما اصولگرا اصلاح طلب باشیم یا اعتدال گرا ، امانتی به ما داده شده است و نمی شود بدان خیانت کرد به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پوراوزان مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با حضور در شورای اداری فرمانداری و مراسم تکریم و معارفه ی بخشدار مرکزی شهرستان لاهیجان […]

    مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان :  اگر مردم از رییس اداره ای راضی باشند دولت هم رضایت دارد | فرمانداران ما باید مسلط ترین افراد در هماهنگی باشند و سیاست های  دولت اعتدال را تشریح کنند
  • این که ما اصولگرا اصلاح طلب باشیم یا اعتدال گرا ، امانتی به ما داده شده است و نمی شود بدان خیانت کرد

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، پوراوزان مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با حضور در شورای اداری فرمانداری و مراسم تکریم و معارفه ی بخشدار مرکزی شهرستان لاهیجان گفت: امروز اگر به علت هایی بعضا ذخایر مادی ما از کشور خارج شود شاید بتوان ارزی آورد یا پولی و یا طلا اما وقتی ذخایر انسانی ما از کشور خارج شود جایگزین کردن آن آسان نیست. انسان وارسته و مجرب و امانتدار که به مسئولیتی رسیده امروز به علت خاص سیاسی که او را از گردونه سیاسی حذف نمی کنند.

    پوراوزان افزود: در جلسات فرمانداران در استانداری هم این مطلب را عرض کردیم که مدیران سیاسی ، مقامات یک دولت در استان ، استاندار، معاونین اش و فرماندار و معاونان و بخشداران هستند . دیگر افراد مدیران حرفه ای هستند که به عنوان حرفه ای بودن تعریف می شوند نه به لحاظ سیاسی .

    ما نمیخواهیم خارج از قواعد تعریف شده مرسوم سیاسی اقدام کنیم.

    پوراوزان در ادامه بیان داشت: این که ما اصولگرا اصلاح طلب باشیم یا اعتدال گرا ، امانتی است که به ما داده شده است و نمی شود بدان خیانت کرد .
    هیچ مدیر کلی حق ندارد بدون اجازه فرماندار رییسی در شهرستان عزل و نصب کند می خواهد نمایندگان محترم باشند یا آیات عظام .
    فرمانداران هم می دانند آنجایی که مدیریت حرفه ای است اصل بر این است که افراد در آن کار حرفه ای باشند.
    در ادامه با ذکر مثالی که : دولت می گوید مثلا رییس اداره ی گاز شهرستان ، چقدر به موضوعات گاز شهرستان اشراف دارید و چقدر مردم از شما راضی هستند.
    اگر مردم از رییس اداره راضی باشند دولت هم رضایت دارد و مشکلی نیست. فرمانداران ما باید مسلط ترین افراد در هماهنگی باشند سیاست های دولت اعتدال را تشریح کرد.

    مدیر کل سیاسی استانداری گیلان همچنین گفت : قرار ما بر این نیست بخشداری معرفی کنیم که نتواند مدیریت کند ارتباط برقرار کند و روستاها را نشناسد که اگر نتواند خودش و دولت را زیر سوال خواهد برد. استاندار به صراحت فرمودند که مدیران سیاسی فعالان سیاسی دولتند.مردم به یک نفر و با یک آرمانی رای دادند. مردم دیده اند که مثلا رییس جمهوری دیدگاهشان راجع به رابطه با فلان مسئله این است و در آن چهارچوب به ایشان رای داده اند.

    اگر فرمانداری و بخشداری دید که در جایی نگاهی منفی نسبت به دولت در فضای مجازی که فضای مطلوبی است وجود دارد، باید با آن مقابله شود باید دفاع کنند که دیدگاه ما این است و ما در این دولت با چنین دیدگاهی پیش می رویم .

    وی افزود: مدیر حرفه ای باید شفاف سیاسی باشد نه فعال سیاسی . فرض بر اینجاست که شفافیت سیاسی یک اصل عمومی است .هیچ انسانی نمی تواند سیاسی نباشد. هر مدیری در هر جایی اگر مسئولیتی دارد وقتی از او می پرسند آقا من به چه کسی باید رای بدهم ، نگوید که من نمیتوانم بگویم. باید بگویم رای من به فلانی و فلانی است . هیچ کس نمی تواند رییس اداره را به جرم رای ندادن به کاندیدای پیروز بردارد. بلکه برعکس آنانی که مدیر حرفه ای هستند فعال سیاسی دولت نمی توانند باشد. در همین شهرستان ما داشتیم رییس اداره ای که بر علیه دولت بود. مدیر کل را خواستیم . آقا این نمی شود که . امانتداری برای تو تعریف شده است . عزیزان ما در روسای ادارات به این بیاندیشند که هیچ وقت خودتان را کتمان نکنید.

    وی با اشاره به اهمیت وحدت تحت تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: اختلاف نظر برای پیشبرد کارها مفید است ولی درگیری ها ، تنازعات و اختلافی که کشور را به نابودی بکشد، خطرناک است و آنچه مهم است اینکه بتوانیم با وجود داشتن اختلاف، همدیگر را بپذیریم و با هم همراه باشیم.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30564

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *