×

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد؛ اجرای بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری ایام الله دهه فجر در گیلان

  • کد نوشته: 75016
  • ۱۴۰۰-۱۱-۱۱
  • 61 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت:مجموع بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری ایام الله دهه فجر در گیلان اجرا می‌شود. به گزارش گیل و دیلم به نقل از گیل خبر ، رضا ثقتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه برنامه‌های دهه […]

    مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد؛ اجرای بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری ایام الله دهه فجر در گیلان
  • مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت:مجموع بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری ایام الله دهه فجر در گیلان اجرا می‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از گیل خبر ، رضا ثقتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در قالب برش ملی و استانی اجرا می‌شود، افزود: برگزاری اکران همزمانی جشنواره فیلم فجر در دو مکان تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن و نمایشگاه نقاشی با عنوان تجسم هنر در قالب جشنواره تجسمی فجر در این ایام برگزار می‌شود.
    وی با اشاره به برگزاری جشنواره موسیقی فجر از ۲۲ تا ۲۶ بهمن ماه، تصریح کرد: اجراهای تئاترهای فجر نیز در استان گیلان پیش بینی شده است.

    وی افزود: جشنواره انقلاب در روستا برگزار می‌شود،ثقتی در ادامه با اشاره به مراسم نکوداشت از کهن سال ترین انقلابی شاخص گیلان در شهرستان انزلی برگزار می‌شود، ادامه داد: برپایی نمایشگاه عکس، شب شعر انقلاب، تئاتر صحنه‌ای و خیابانی در شهرستان‌های گیلان توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود.

    وی ادامه داد: مجموع بیش از ۱۵۰ ویژه برنامه فرهنگی هنری ایام الله دهه فجر در گیلان اجرا می‌شود.

    وی با بیان اینکه در سفرهای ریاست جمهور پروژه‌های عمرانی بیشتر منفعت را می‌برند، اضافه کرد: در همین راستا پروژه‌های عمرانی حوزه فرهنگ و هنر گیلان در این سفر اعتباراتی جذب کردند.

    ثقتی به اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری از فاز نخست مجتمع فرهنگی هنری لاهیجان بعد از ۱۸ سال شروع عملیات اجرایی این پروژه،خبرداد و همچنین با اشاره به اختصاص بودجه ۱۵ میلیارد تومانی برای برگزاری کنگره میرزا کوچک از سوی وزارت ارشاد، گفت: تلاش می‌شود این شخصیت را به معنای واقعی معرفی کنیم.

    وی در ادامه به وضعیت پروژه سردار جنگل و افتتاح چند باره آن و عدم بهره برداری هنرمندان اشاره و تصریح کرد: این مجتمع فضای خوبی برای اهالی هنر به ویژه تئاتریی ها است اما متأسفانه در سفر اخیر اعتباری برای آن پیش بینی نشد اما تلاش می‌شود در ماه‌های ابتدایی سال آینده وارد چرخه خدمات رسانی می‌شود.

    ثقتی به تخصیص اعتبار خوب برای مجتمع فرهنگی هنری آستارا و بهره برداری از این مرکز اشاره کرد و ادامه داد: مجتمع‬ فرهنگی هنری سراوان بعد از ۱۴ سال از آغاز کلنگ زنی با توجه به معضل پسماند در این منطقه در تلاش هستیم که تا سال آینده بهره برداری شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=75016

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *