×

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد: دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در املش

  • کد نوشته: 10961
  • ۱۳۹۵-۱۱-۲۰
  • 85 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ۳ حفار غیرمجاز در املش به همت ضابطین پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی این شهرستان دستگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم؛رضا علیزاده گفت: مجرمانی که قصد حفاری به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای شهرستان املش را داشتند، به همت ضابطین پایگاه […]

    مدیر کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:  دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در املش
  • مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: ۳ حفار غیرمجاز در املش به همت ضابطین پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی این شهرستان دستگیر شدند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم؛رضا علیزاده گفت: مجرمانی که قصد حفاری به قصد تحصیل اشیا عتیقه در یکی از روستاهای شهرستان املش را داشتند، به همت ضابطین پایگاه حفاظتی میراث فرهنگی این شهرستان دستگیر شدند.

    وی ادامه داد:بر اساس گزارش واصله از مخبرین محلی به ضابطین یگان حفاظت املش مبنی بر وقوع حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای این شهرستان بلافاصله اکیپی متشکل از ضابطین خاص قضایی این یگان و ماموران پاسگاه انتظامی منطقه به محل وقوع جرم اعزام شدند.

    علیزاده اضافه کرد:در جریان اجرای کشیک های شبانه در حوالی صحنه وقوع جرم سرانجام ۳تن از حفاران غیرمجاز در حین انجام جرم دستگیر شدند که هر سه متهم پس از تهیه صورتجلسه و تکمیل فرم بازجویی روانه بازداشتگاه شدند./ایسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10961

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *