×

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان: درپی جبران زیان باشگاه‌های ورزشی هستیم

  • کد نوشته: 56045
  • ۱۳۹۹-۰۱-۲۲
  • 76 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی به پیشرفت فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه کمک می‌کنند، گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد باشگاه‌های ورزشی موقتاً تعطیل‌شده و به دنبال راهکارهای برای جبران زیان این باشگاه‌ها هستیم. به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، مریم بخشی در گفت‌وگویی با اشاره […]

    مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:  درپی جبران زیان باشگاه‌های ورزشی هستیم
  • مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه باشگاه‌های ورزشی به پیشرفت فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه کمک می‌کنند، گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد باشگاه‌های ورزشی موقتاً تعطیل‌شده و به دنبال راهکارهای برای جبران زیان این باشگاه‌ها هستیم.

    به گزارش گیل و دیلم به نقل از فارس، مریم بخشی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه باشگاه‌های ورزشی از ارکان اصلی اداره کل ورزش و جوانان گیلان هستند، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در گیلان باعث شد بسیاری از حرفه‌ها و مشاغل با خسران و ضرر مواجه شوند.

    وی با تأکید بر جبران خسارت باشگاه‌های ورزشی در پی شیوع ویروس کرونا افزود: استان گیلان دارای ۱۳۰۱ باشگاه مجوزدار بوده و با برنامه‌ریزی و اقداماتی مؤثر در پی جبران ضرر این باشگاه‌ها هستیم.

    مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه زمان تعطیلی ناشی از ویروس کرونا به پایان قرارداد اماکنی که از طریق ماده ۸۸ واگذارشده‌اند اضافه می‌شود، گفت: در پی اخذ تسهیلات از بانک‌ها و مؤسسات اعتباری برای باشگاه‌های متقاضی این تسهیلات هستیم.

    بخشی از مکاتبات و رایزنی با وزارت ورزش و جوانان برای حل مشکلات باشگاه‌داران خبر داد و افزود: باشگاه‌های ورزشی به پیشرفت فرهنگ تندرستی و سلامت در جامعه کمک می‌کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=56045

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *