×

مدیر کل کمیته امداد گیلان خبر داد؛ پرداخت بیش از ۹۸۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان

  • کد نوشته: 78573
  • ۱۴۰۱-۰۳-۱۸
  • 90 بازدید
  • ۰
  • مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت: در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از مددجویان گیلانی به مبلغ ۹۸۵ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند. به گزارش گیل و دیلم ، عباس اهرابی صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با بیان اینکه صندوق امداد ولایت با هدف پرداخت وام قرض‌الحسنه […]

    مدیر کل کمیته امداد گیلان خبر داد؛ پرداخت بیش از ۹۸۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان
  • مدیر کل کمیته امداد گیلان گفت: در سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر از مددجویان گیلانی به مبلغ ۹۸۵ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه دریافت کردند.

    به گزارش گیل و دیلم ، عباس اهرابی صبح چهارشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با بیان اینکه صندوق امداد ولایت با هدف پرداخت وام قرض‌الحسنه به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد و دیگر اقشار آسیب‌پذیر راه‌اندازی شده است، گفت: جذب سپرده‌های قرض‌الحسنه از خیران برای ارائه تسهیلات به خانواده‌های کم برخوردار از طریق این صندوق انجام می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه در این مدت ۵۶ هزار و ۶۴۸ نفر از مردم و به‌ویژه نیکوکاران در صندوق امداد ولایت گیلان سپرده‌گذاری کرده‌اند، افزود: سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت به دو صورت ویژه و عادی انجام می‌شود.

    مدیرکل کمیته امداد گیلان با بیان اینکه طی سال گذشته ۱۰ هزار و ۸۶۲ نفر از تسهیلات اشتغال و توانمندسازی، تسهیلات خرید، ساخت و یا ودیعه مسکن و وام کارگشایی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان بهره‌مند شده‌اند، ادامه داد: برای این میزان تسهیلات ۹۸۵ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال اختصاص پیدا کرده است.

    اهرابی گفت: طی این مدت وام کارگشایی جهت مصارفی همچون ازدواج، تأمین مسکن، تعمیر مسکن، ودیعه مسکن، درمانی، تحصیلی، بدهی، محکومیت غیر عمد و سایر محل‌های مصرفی به تعداد ۱۰ هزار و ۱۳۶ نفر به مبلغ ۸۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال پرداخت شد.

    وی کمک به ایجاد شغل با پرداخت وام‌های بدون بهره را از دیگر اقدامات صندوق امداد ولایت برشمرد و افزود: در بخش وام اشتغال در طرح‌های همچون، آرایشگری، آشپزخانه، باغبانی، خدمات توزیعی، خودروی سبک و سنگین، خیاطی، دامداری سنتی و صنعتی، زراعت، شیلات، قالی بافی، گلخانه، گلیم بافی، ماکیان، نانوایی طی سال گذشته برای تعداد ۷۲۶ طرح، به مبلغ ۱۶۰ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

    مدیرکل کمیته امداد گیلان اشاعه سنت قرض‌الحسنه در جامعه، جذب منابع بیشتر از خیران برای پرداخت وام قرض‌الحسنه و تغییر رویکرد کمک‌های کمیته امداد امام (ره) از بلاعوض به را از دیگر اهداف عنوان کرد و ادامه داد: قرض‌الحسنه واقعی در صندوق امداد ولایت است که به نفع محرومان انجام می‌شود

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=78573

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *