×

اختصاصی گیل و دیلم | مراسم آیین رونمایی از حزب مشارک های مردمی در لاهیجان برگزار شد + گزارش تصویری

  • کد نوشته: 33898
  • ۱۳۹۷-۰۴-۲۷
  • 148 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مراسم آیین رونمایی از حزب مشارکت های مردمی در شهرستان لاهیجان با حضور جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و حامی دولت و با سخنرانی سرکار خانم دکتر سهیلا مدارایی دبیر کل حزب مشارکت های مردمی و عضو شورای عالی اصلاح طلبان گیلان ، مهندس سامان حسینی […]

    اختصاصی گیل و دیلم | مراسم آیین رونمایی از حزب مشارک های مردمی در لاهیجان برگزار شد + گزارش تصویری
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ، مراسم آیین رونمایی از حزب مشارکت های مردمی در شهرستان لاهیجان با حضور جمعی از فعالان سیاسی اصلاح طلب و حامی دولت و با سخنرانی سرکار خانم دکتر سهیلا مدارایی دبیر کل حزب مشارکت های مردمی و عضو شورای عالی اصلاح طلبان گیلان ، مهندس سامان حسینی دبیر حزب، ودکتر نورالله اکبری معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری در این شهرستان ، برگزار شد.
    سامان حسینی در ابتدای مراسم با بیان اینکه در حال حاضر
    از جامعه سنتی و بسیاری از معیارهای اخلاقی آن عبور نموده ایم و هنوز به ارزشهای جامعه ی مدرن نیز دست نیافته ایم با طرح این سوال که آیا با معیارهای لرزان و متعلق به دوره ی گذار می توان از پس نفسانیات و مبارزه ی با انواع مفاسد و بی عدالتی ها بر آمد ؟ نسبت به وضعیت اجتماعی حاکم بع ایراد نقد پرداخته و در ادامه بیان می کند :
    یکی از کارکرد های احزاب در کشور حذف قهرمان پروری به معنای منفی آن است . احزاب باید این باور را در مردم ایجاد نمایند که قهرمان واقعی خود ملت اند.

    دکتر مدارایی سخنران دوم این مراسم با حضور در جایگاه با بیان اینکه بنا بود معاونت محترم سیاسی استاندار گیلان در این مراسم حضور یافته اما بدلیل ماموریت پیش آمده عدرخواهی کردند ، با اشاره به
    غیبت سرپرست فرمانداری لاهیجان برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی مسئلت کردند.

    اهم سخنان دبیر کل حزب مشارکت های مردمی بدین شرح است که :
    باحول وقوه الهی دفترفرعی حزب مشارکتهای مردمی استان گیلان در لاهیجان به دبیری جناب مهندس سامان حسینی امروز رونمایی می‌شود وجود احزاب وتشکلهای مردم نهاد برای برون رفت از مشکلات ‌و معضلات کنونی کشور امری اجتناب ناپذیر ‌و الزامیست. تشکل‌های شناسنامه دار قانونی با ارتباط مستقیمی که با مردم شریف ونجیب این مرز و بوم دارند می‌توانند پل ارتباطی با دولتمردان ‌و حاکمیت باشند و می‌توانند هم نظاره گر وهم مطالبه گر باشند واز طریق اجتماعات قانونی مجوز دار وبیانیه ومقالات رسانه ای خطاکاران و اختلاس گرانی که پا برروی خون شهدای عزیز واین گلهای پرپر شده برای حفظ میهن وکشور می نهند را به چالش بکشند .درحالیکه به تنهایی نمیتوان به این مهم دست بافت فلذا پیشنهاد دارم در لاهیجان کنشگران سیاس ی و روشنفکران به احزابیکه مورد پسندشان می‌باشد بپیوندند حال از هر فراکسیو ن وسلیقه ای که باشد. اصلاح طلب اصولگرا و مستقل. که ما باهم و بر اساس مشترکات ملی و برون مرزی برای حفظ آرمان‌های انقلاب خود یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در درون کشور رقابتی سالم برای بدست گرفتن قدرت ، آنهم بخاطر بکار گماردن افرادی صالح پاکدست، آرمانی، ثابت قدم و وفادار به عهد ‌پیمانی که بامردم میبندند دست یابیم .
    فلذا باتوجه به نزدیکی انتخابات ۹۸ از این فرصت بهره گرفته واز ۲۶ حزب شناسنامه دار عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان در لاهیجان نماینده ‌دفتر فرعی داشته باشیم تا انشاا… شورای هماهنگی جبهه اصلاحات لاهیجان شکل بگیرد که البته در انتخاب دبیران محترم شما مردم عزیز وفرهیخته لاهیجان باید کمک فرموده که با انتخاب اشتباه از افراد موج سوار بهره گرفته نشود وافراد امتحان پس داده معرفی گردند تا انشاا…بتوانیم چون سال ۹۴ درتهران لیست کامل. ۳۰+ ۱۶ رای آورد در استان گیلان ‌و شهر شما چنین اتفاق افتاد.

    نورالله اکبری هم سخنران پایانی مراسم بوده که بخشی از سخنان وی بدین شرح است :
    هر حکومتی برای موفقیت نیاز به چهار ویژگی دارد.
    اول :سنجش
    حکومت باید پیش از اجرای پروژه ها ی خود ابزار دقیق سنجش از جامعه داشته باشد همچنین برای سنجش بازخورد قوانینی که اجرا می کند نیز نیاز به همین ابزار دقیق سنجش دارد.
    دوم : هماهنگی
    حکومت باید برای رفع مشکلات و نیز اجرای پروژه ها توانایی هماهنگ کردن و بسیج همه ی نیروها را دارا باشد.
    سوم: ارزش گذاری
    برای هر حکومتی یک سری اولویت هایی وجود دارد و برای جامعه هم یکسری ارزش ها در اولویت هستند. اگر بین ارزش های حکومت و مردم فاصله بیفتد آن حکومت هرگز به موفقیت نمی رسد.
    چهار : مشارکت
    حکومت باید از پشتیبانی مشارکت حداکثری جامعه برخوردار باشد حکومتی که مشارکت مردم را در پروژه ها ی خود نداشته باشد محکوم به شکست است.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=33898

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *