×

مراسم تجلیل از اعضای شورای چهارم لاهیجان توسط فرمانداری لاهیجان برگزار شد

  • کد نوشته: 20191
  • ۱۳۹۶-۰۶-۰۵
  • 66 بازدید
  • ۰
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رئیس شورای شهر لاهیجان در مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر در محل فرمانداری لاهیجان، طی سخنانی با تبریک هفته دولت و روز کارمند به کلیه کارکنان علی الخصوص کارکنان زحمتکش شهرداری لاهیجان ، از فرماندار لاهیجان به خاطر برگزاری چنین نشستی قدردانی نمود . […]

    مراسم تجلیل از اعضای شورای چهارم لاهیجان توسط فرمانداری لاهیجان برگزار شد
  • به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» رئیس شورای شهر لاهیجان در مراسم تجلیل از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر در محل فرمانداری لاهیجان، طی سخنانی با تبریک هفته دولت و روز کارمند به کلیه کارکنان علی الخصوص کارکنان زحمتکش شهرداری لاهیجان ، از فرماندار لاهیجان به خاطر برگزاری چنین نشستی قدردانی نمود .

    وی گفت : امیدواریم در دور پنجم شورای شهر لاهیجان بتوانیم از تجربیات اعضای دور قبلی به ویژه تجربیات هجده ساله آقای خدایگانی استفاده نماییم .

    مهندس فرداد جنابی گفت : از اعضای شورای دور پنجم شهر لاهیجان ، که مسئولیت ریاست شورا را به عهده من سپرد ه اند قدردانی میکنم و امیدواریم در طول یکسال به نحو احسن انجام وظیفه نمایم .
    وی گفت : مشکلات زیادی داریم و از فرماندار انتظار داریم ما را یاری کند تا موانع را رفع نماییم .

    محسن شیخ شعربافان دیگر عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان ، ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک روز کارمند، از زحمات اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر لاهیجان قدردانی نمود و افزود : قطعاً اعضای شورای شهر روز های سختی را پشت سر گذاشتند و زحمات زیادی بر دوش آنان بود و امیدواریم این دوره شورا را با کمک همه عزیزان سپری کنیم .
    وی گفت : با توجه به بدهی هایی که از ادوار گذشته شورا به جا مانده ، اعضای دور پنجم شورای شهر باید با درایت و تدبیر برنامه ریزی کنند .

    رضا نصرتی دیگر عضو شورای شهر لاهیجان نیز گفت : دل نگرانی بزرگی برای اعضای شورای شهر وجود دارد و آن حجم زیاد میزان بدهی شهرداری است .
    وی گفت : با این حجم بدهی ، عدم پرداخت اضافه کار دهه ماه پرسنل ، بیمه کارکنان و بدهی پیمانکاران چه می توان کرد ؟

    جواد نجار تمیزکار ، سخنگوی شورای شهر لاهیجان نیز با یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک روز کارمند به کلیه کارمندان به خصوص کارکنان شریف شهرداری لاهیجان ، گفت : اعضای شورای شهر لاهیجان در دور پنجم بنای کار را بر همدلی و وفاق گذاشتند و امیدواریم در سایه این همدلی شاهد اتفاقات خوشی برای شهر لاهیجان باشیم .
    وی گفت: ما شروع کار خود را با میثاق با شهدا آغاز کردیم و امیدوارم به قسمی که در شروع کار خود، یاد کردیم پایبند بوده تا بتوانیم رضایت مردم را کسب نماییم که رضایت مردم قطعاً رضایت خالق را به همراه خواهد داشت .

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20191

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *