×

مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه گیلان برگزار نمی‌شود

  • کد نوشته: 55384
  • ۱۳۹۸-۱۲-۲۷
  • 151 بازدید
  • ۰
  • مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه استان گیلان برای حفظ سلامت مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود. به گزارش گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام ستار علیزاده در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه […]

    مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه گیلان برگزار نمی‌شود
  • مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: مراسم تحویل سال در بقاع متبرکه استان گیلان برای حفظ سلامت مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار نمی‌شود.

    به گزارش گیل و دیلم ،حجت‌الاسلام ستار علیزاده در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مراسم تحویل سال جدید در بقاع متبرکه استان گیلان برگزار نمی‌شود.

    وی افزود: بقاع متبرکه سراسر کشور همه ساله در آستانه سال نو با اجرای مراسم تحویل سال به استقبال سال جدید می‌رفتند و طرح آرامش بهاری را برگزار می‌کردند که در سال ۹۹ برای حفظ سلامت مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا این مراسم برگزار نمی‌شود.

    مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه خادمین بقاع متبرکه گیلان هر روز بقاع متبرکه استان را ضد عفونی می‌کنند، گفت: هرگونه تجمع و برگزاری مراسم در بقاع متبرکه به صلاحدید ستاد مقابله با ویروس کرونا در گیلان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

    علیزاده با اشاره به رعایت کلیه نکات بهداشتی در بقاع متبرکه، خاطرنشان کرد: دعای تحویل سال از گلدسته بقاع متبرکه پخش خواهد شد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=55384

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *