×

مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان برگزار گردید

  • کد نوشته: 30149
  • ۱۳۹۶-۱۲-۲۸
  • 200 بازدید
  • ۰
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان ظهر امروز برگزار گردید. امیر جانبازی فرماندار لاهیجان گفت : شروع سال ۹۶ با دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها متقارن گردید که مردم کما‌فی‌السابق وحدت خود را به رخ جهانیان کشاندند. انتخاب […]

    مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان برگزار گردید
  • به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از روابط عمومی فرمانداری لاهیجان مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی لاهیجان ظهر امروز برگزار گردید.

    امیر جانبازی فرماندار لاهیجان گفت : شروع سال ۹۶ با دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها متقارن گردید که مردم کما‌فی‌السابق وحدت خود را به رخ جهانیان کشاندند.

    انتخاب مجدد دکتر روحانی بله دیگری به رویکرد و عملکرد دولت تدبیر و امید بوده است.

    سال ۹۶ به نام «اقتصاد مقاومی، تولید_اشتغال» توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد که همگان در طول سال شاهد همت دولت محترم برای تحقق شعار سال بوده اند.

    در طول سال ۹۶ شاهد اتفاقات ناگوار مانند زلزله کرمانشاه، غرق شدن کشتی سانچی، سقوط هواپیما و … بودیم که در این حوادث تعدادی از هموطنان مان را از دست دادیم.

    از زحمات تمام مجموعه فرمانداری و بخشداری های تابعه در طول سال ۹۶ قدردانی و آرزوی سلامت و تندرستی برای عزیزان و خانواده‌هایشان مسئلت دارم.

    از تلاش و زحمات دلسوزانه آقای مهندس وارسته در طول تصدی سمت بخشدار مرکزی تقدیر نمایم.

    با تاکید دولت محترم مبنی بر بکارگیری از ظرفیت و توان جوانان و بانوان در حوزه‌های مدیریتی، طی حکمی از سوی استاندار گیلان سرکار خانم سمانه حسینی نوید بعنوان بخشدار مرکزی لاهیجان انتصاب گردید که انشاالله از امروز تمام توان خود را برای خدمت رسانی به مردم بکار میگیرند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=30149

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *