×

مردمان گیل و دیلم سپیدرود را نیمی از وجود خود میدانند

  • کد نوشته: 31021
  • ۱۳۹۷-۰۲-۰۳
  • 234 بازدید
  • ۰
  • سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در پی ماندگاری تیم فوتبال سپیدرود رشت در لیگ برتر گفت: مردمان گیل و دیلم سپیدرود را نیمی از وجود خود میدانند. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فاطمه شیرزاد در پی ماندگاری تیم فوتبال سپیدرود رشت در لیگ برتر گفت: سالهاست که نام این تیم باقدمت و پرطرفدار آوازه مردمان […]

    مردمان گیل و دیلم سپیدرود را نیمی از وجود خود میدانند
  • سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت در پی ماندگاری تیم فوتبال سپیدرود رشت در لیگ برتر گفت: مردمان گیل و دیلم سپیدرود را نیمی از وجود خود میدانند.

    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم ،فاطمه شیرزاد در پی ماندگاری تیم فوتبال سپیدرود رشت در لیگ برتر گفت: سالهاست که نام این تیم باقدمت و پرطرفدار آوازه مردمان این شهر و دیار است . 

    وی ادامه داد: مردمان گیل و دیلم سپیدرود را نیمی از وجود خود می‌دانند و همواره برای پیروزی تیم محبوبشان دست به دعا برافراشته و لحظه ای در حمایت از آن دریغ نکردند . 

    شیرزاد اضافه کرد: امروز بازیکنان باغیرت سپیدرود رشت با تلاش مضاعف بار دیگر موجب خوشحالی مردمان رشت شده و با تثبیت موقعیت خود در جدول مسابقات تداوم حضور خود در لیگ برتر فوتبال را رقم زدند. 

    وی تاکید کرد: یقینا در این اتفاق خوشایند ،همراهی و حمایت های شبانه روزی هواداران نقشی غیر قابل انکار داشت.

    شیرزاد افزود: امیدوارم همچون گذشته با همدلی و همراهی مسئولین، غیرت بازیکنان و تعصب هواداران شاهد تداوم افتخارآفرینی های این تیم در ادامه مسیر باشیم/ویسنا

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=31021

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *