×

مردم سالاری دینی با انتخابات سالم نمود پیدا می کند

  • کد نوشته: 15769
  • ۱۳۹۶-۰۲-۱۴
  • 135 بازدید
  • ۰
  • نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: مردم سالاری دینی در کشور ما با انتخابات سالم، نمود واقعی پیدا خواهد کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، ولی داداشی، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش هیات […]

    مردم سالاری دینی با انتخابات سالم نمود پیدا می کند
  • نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: مردم سالاری دینی در کشور ما با انتخابات سالم، نمود واقعی پیدا خواهد کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»، ولی داداشی، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه دیدار با اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گیلان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تلاش هیات عالی استان که روند بررسی صلاحیت کاندیداها را به جد پیگیری می کنند تا حقی از فردی ضایع نشود، قابل تقدیر است.

    وی رای مردم را یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم سالاری دینی در کشور ما با انتخابات سالم، نمود واقعی پیدا خواهد کرد.

    داداشی ادامه داد: پرونده های کاندیداهایی که در شهرستان ها با مشکل مواجه شده، برای بررسی مجدد و احیای حقوق قانونی، به هیات عالی نظارت استان ارجاع شده است که با درایت و تدبیر اعضای این هیات و نشست هایی که با مراجع چهارگانه انجام می گیرد، نتایج نهایی پس از بررسی اعلام خواهد شد.

    نماینده مردم آستارا با بیان اینکه امیدواریم بررسی ها به سمتی پیش رود که حقی از کسی ضایع نشود تا هیات نظارت در مقابل مردم مدیون نباشد، تصریح کرد: مردم با حضور پرشور در پای صندوق های رای در روز ۲۹ اردیبهشت، برگ زرین دیگری بر تاریخ باشکوه نظام و انقلاب اسلامی ایران خواهند افزود.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=15769

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *