×

مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان لاهیجان راه‌اندازی می‌شود

  • کد نوشته: 20650
  • ۱۳۹۶-۰۶-۱۳
  • 131 بازدید
  • ۰
  • اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان لاهیجان به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»علیرضا صفرپور مدیر این مرکز اظهار کرد: این مرکز یکی از مراکز مکانیزه است که مجهز به سیستم آنلاین و سیستم دوربین پلاک خوان بوده و اولین مرکز در شهرستان لاهیجان به شمار می‌رود که با […]

    مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان لاهیجان راه‌اندازی می‌شود
  • اولین مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان لاهیجان به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»علیرضا صفرپور مدیر این مرکز اظهار کرد: این مرکز یکی از مراکز مکانیزه است که مجهز به سیستم آنلاین و سیستم دوربین پلاک خوان بوده و اولین مرکز در شهرستان لاهیجان به شمار می‌رود که با همکاری ویژه شهرداری و شورای شهر لاهیجان به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد.

    وی افزود: عملیات اجرایی این مرکز در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع در تابستان به پایان رسیده و بازدید نهایی و تست آزمایشی آن نیز توسط کارشناسان اتحادیه سازمان حمل‌ونقل کشور و اعضای ستاد معاینه فنی شهر لاهیجان با موفقیت پایان یافت.

    صفرپور افزود: وسایل این مرکز از کشور فرانسه خریداری‌شده و حجم سرمایه‌گذاری برای فاز اول ۱۴ میلیارد ریال بوده است.

    وی خاطرنشان کرد: بحث معاینه فنی بحثی بسیار مهمی است که خوشبختانه مرکز معاینه فنی لاهیجان که مستقل از نمایندگی‌هاست، در بحث وسعت و کیفیت جزء بهترین مراکز معاینه فنی‌ استان به شمار می‌رود.

    مدیر مرکز معاینه فنی شهرستان لاهیجان عنوان کرد: با توجه به اینکه محور آستانه به لاهیجان جزء پرترددترین محورهای کشور است این مکان که در منطقه حاجی‌آباد قرار دارد، بستر مناسبی به جهت کاهش تلفات جاده‌ای درراه‌های کشور و شهرهای داخل استان گیلان است و برای ۶ نفر در فاز اول ایجاد اشتغال نموده است.

    صفرپوربا اشاره به اینکه فعالیت این مرکز روزانه از ساعت ۸ صبح تا ۱ بعدازظهر و از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شب برای انواع خودروی سواری انجام می‌شود بیان کرد: در این مرکز تست‌های سه‌گانه نور، صدا، گاز، تست سی ان جی، تست کمک‌فنر ترمز، جلوبندی و… در تعمیرگاه تخصصی این مرکز انجام می‌گیرد.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=20650

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *