×

مرگ خون‌بار جوان ۱۹ ساله در لنگرود

  • کد نوشته: 10494
  • ۱۳۹۵-۱۱-۱۲
  • 53 بازدید
  • ۰
  • ‍ فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از برخورد یک دستگاه موتورسیلکت به خاور و مرگ یک جوان ۱۹ ساله در اثر این تصادف در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ “حسین نیک‌فرد” در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان در پی دریافت خبری […]

    مرگ خون‌بار جوان ۱۹ ساله در لنگرود

  • فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود از برخورد یک دستگاه موتورسیلکت به خاور و مرگ یک جوان ۱۹ ساله در اثر این تصادف در این شهرستان خبر داد.
    به گزارش پایگاه خبری گیل و دیلم به نقل از پلیس گیلان ،سرهنگ “حسین نیک‌فرد” در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان در پی دریافت خبری از مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف، بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
    این مقام انتظامی با بیان اینکه در برخورد یک دستگاه موتورسیکلت به یک دستگاه خاور، راکب ۱۹ ساله موتورسیلکت به شدت مجروح شده و در حین انتقال بیمارستان به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
    وی علت این حادثه را انحراف راکب موتورسیکلت از مسیر اصلی عنوان کرد و افزود: هر دو وسیله نقلیه جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند.
    سرهنگ نیک‌فرد با اشاره به اینکه موتور سیکلت به خودی خود نسبت به سایر وسایل نقلیه مخاطرات و آسیب پذیری بیشتری برای راکب و سرنشین دارد و در برخورد با وسایل نقلیه خودرویی از استحکام بسیار کمتری برخوردار است از راکبان این وسیله نقلیه خواست ضمن احتیاط و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی حتما از تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=10494

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *