×

مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود با امام جمعه بخش کومله دیدار کرد.

  • کد نوشته: 14290
  • ۱۳۹۶-۰۱-۱۰
  • 66 بازدید
  • ۰
  • مصطفی پروانه مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود به مناسبت حلول سال جدید‌ با حضرت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محیطی سورکوهی امام جمعه بخش کومله دیدار کرد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»در این دیدار مصطفی پروانه مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود با اشاره به تاسیس این بسیج در این شهرستان گفت : بسیج […]

    مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود با امام جمعه بخش کومله دیدار کرد.
  • مصطفی پروانه مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود به مناسبت حلول سال جدید‌ با حضرت حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محیطی سورکوهی امام جمعه بخش کومله دیدار کرد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم»در این دیدار مصطفی پروانه مسئول بسیج رسانه شهرستان لنگرود با اشاره به تاسیس این بسیج در این شهرستان گفت : بسیج رسانه از پتانسیل خوبی جهت حضور در فضای فرهنگی شهرستان لنگرود برخوردار است اما با توجه کمبود امکانات باید مسئولان از این حرکت فرهنگی حمایت کنند.

    وی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه شهرستان لنگرود در کنار دیگر نهادهای فرهنگی می تواند دست آورد های نظام جمهوری اسلامی ایران را در فضای جامعه تبیین کند.

    امام جمعه بخش کومله گفت : باید از نهادهای فرهنگی مانند بسیج رسانه حمایت کرد و در این راه مسئولان باید از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کنند.

    حجت الاسلام و المسلمین علیرضا محیطی سورکوهی افزود : برادر بسیجی و مکتبی مصطفی پروانه از فعالان فرهنگی و رسانه ای شهرستان لنگرود هستند که در راه ترویج فرهنگ نماز جمعه سالیان متمادی است که قدم های خوب و پیوسته ای را برداشتند.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14290

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *