×

مسابقات الیت کیک بوکسینگ با برتری جمهوری آذربایجان پایان یافت

  • کد نوشته: 42199
  • ۱۳۹۷-۱۱-۲۲
  • 187 بازدید
  • ۰
  • مسابقات بین المللی الیت کیک بوکسینگ جام فجر که به میزبانی گیلان و در سالن ورزشی چهار هزار نفری شهدای شهرستان لاهیجان برگزار شد؛ عصر امروز (یکشنبه ) با برتری جمهوری آذربایجان پایان یافت. به گزارش گیل و دیلم ،اردشیر داوطلب رئیس سبک الیت کیک بوکسینگ گفت: در این مسابقه ۱۹ بازی انجام شد که […]

    مسابقات الیت کیک بوکسینگ با برتری جمهوری آذربایجان پایان یافت
  • مسابقات بین المللی الیت کیک بوکسینگ جام فجر که به میزبانی گیلان و در سالن ورزشی چهار هزار نفری شهدای شهرستان لاهیجان برگزار شد؛ عصر امروز (یکشنبه ) با برتری جمهوری آذربایجان پایان یافت.
    به گزارش گیل و دیلم ،اردشیر داوطلب رئیس سبک الیت کیک بوکسینگ گفت: در این مسابقه ۱۹ بازی انجام شد که در این بازی ها ۲۰نفر از ایران و ۲۰ نفر از جمهوری آذربایجان طی مدت دو روز با هم به رقابت پرداختند.
    وی افزود: نفرات اول این مسابقه کمربند طلایی (قهرمانی) و نفرات دوم هم به کاپ قهرمانی دست یافتند و در نتیجه این مسابقات ۱۲ مدال طلا و نقره نصیب رزمی کاران جمهوری آذربایجان و هفت مدال طلا و نقره نصیب رزمی کاران ایران شد.
    داوری این مسابقه بر عهده پنج مربی از جمهوری آذربایجان و پنج مربی از جمهوری اسلامی ایران بود.
    این دوره از رقابت ها ، با مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان و با همکاری شورای شهر و شهرداری لاهیجان در سالن ورزشی شهدای این شهر برگزار شد.
    الیت کیک بوکسینگ یک رشته رزمی ایرانی است که توسط اردشیر داوطلب ابداع شده و هم اینک نیز در کشورهای مختلف جهان فعالیت دارد.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=42199

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *