×

مسابقات قویترین مردان شهرستان لنگرود در روستای دریاکنار برگزار شد.

  • کد نوشته: 14187
  • ۱۳۹۶-۰۱-۰۹
  • 75 بازدید
  • ۰
  • مسابقات قویترین مردان شهرستان لنگرود به میزبانی روستای دریاکنار بخش مرکزی این شهرستان به مناسبت حلول سال نو گرامیداشت شهدای والامقام روستای دریاکنار برگزار شد. به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» در این مسابقات که به همت شورای ورزشی ، دهیاری و شورای اسلامی روستای دریاکنار برگزار شد سیزده ورزشکار از نقاط مختلف شهرستان […]

    مسابقات قویترین مردان شهرستان لنگرود در روستای دریاکنار برگزار شد.
  • مسابقات قویترین مردان شهرستان لنگرود به میزبانی روستای دریاکنار بخش مرکزی این شهرستان به مناسبت حلول سال نو گرامیداشت شهدای والامقام روستای دریاکنار برگزار شد.

    به گزارش «پایگاه خبری گیل و دیلم» در این مسابقات که به همت شورای ورزشی ، دهیاری و شورای اسلامی روستای دریاکنار برگزار شد سیزده ورزشکار از نقاط مختلف شهرستان لنگرود در مدت دو روز به رقابت پرداختند.

    در مرحله پایانی هفت نفر در مواد مختلف نگه داشتن چکش تعادلی ، لیفت تیلر کشاورزی ، حمل اسکات تعادلی ، کشیدن خودروی وانت نیسان و خم کردن میله گرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

    در پایان این مسابقه جذاب و دیدنی حمید پورمحمد از روستای کمال الدین پشته با ۲۷ امتیاز و مرتضی صحرانورد از روستای گلسفید با ۲۷ امتیاز به صورت مشترک به مقام قهرمانی دست یافتند و عبدالله نبی زاده از کیاکلایه لنگرود با ۲۱ امتیاز به مقام سوم رسید.

    برچسب ها

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=14187

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *