×

مساعد بودن شرایط جوی گیلان جهت برداشت برنج

  • کد نوشته: 70371
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۹
  • 54 بازدید
  • ۰
  • کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آسمان استان تا اواسط هفته آینده صاف تا قسمتی ابری است، گفت: به کشاورزان توصیه می‌شود با توجه به مساعد بودن شرایط جوی نسبت به برداشت و جمع‌آوری محصولات خود در هفته پیش‌رو اقدام کنند. به گزارش گیل و دیلم ، کارشناس هواشناسی گیلان گفت: امروز آسمان گیلان غالبا […]

    مساعد بودن شرایط جوی گیلان جهت برداشت برنج
  • کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه آسمان استان تا اواسط هفته آینده صاف تا قسمتی ابری است، گفت: به کشاورزان توصیه می‌شود با توجه به مساعد بودن شرایط جوی نسبت به برداشت و جمع‌آوری محصولات خود در هفته پیش‌رو اقدام کنند.

    به گزارش گیل و دیلم ، کارشناس هواشناسی گیلان گفت: امروز آسمان گیلان غالبا صاف تا نیمه ابری است. الگوی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم استقرار هوای گرم و پایدار تقریبا تا روز سه شنبه در استان است.

    وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر رشت در حال حاضر ۳۰ درجه سانتی گراد است گفت: رطوبت هوا ۷۰ درصد است. پیش بینی می‌شود در گرمترین ساعات دمای هوا به ۳۴ درجه می‌رسد. شرایط دریا در این مدت آرام و برای انجام فعالیت‌های دریایی مناسب است. در ۲۴ ساعت گذشته دیلمان با ۱۵ درجه سلسیوس و صومعه سرا با ۳۷ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان گزارش شده است.

    “سمانه نگاه” در پایان به کشاورزان و شالیکاران توصیه کرد: با توجه به مساعد بودن شرایط جوی نسبت به برداشت و جمع آوری محصولات خود در هفته پیش رو اقدام کنند.

    لینک کوتاه مطلب:

    https://gildeylam.ir/?p=70371

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *